justin drew bieber -  the one and only!

Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Usher vill alltid vara delaktig i justins karriär.

Av bieberfever♥ - 13 juni 2010 16:30

  

När det kommer till Justin Bieber, säger  hans mentor Usher han vill delta i hans teen pop känsla karriär under lång tid.

"Jag kände mig som det var en berättelse som jag skulle vilja vara med för långa drag, inte bara ett ögonblick, sade han på röda mattan: 

Jason Morrell har nyligen i en satellit intervju.

 "För att kunna bygga en karriär som spänner över flera år.

" Bieber, 16, fångade uppmärksamheten hos branschens chefer för flera år sedan genom att posta hemgjorda videor av sig själv sjunga sånger, däribland Ushers, på YouTube.

Detta egenreklam ledde så småningom till ett möte med Usher och ett skivkontrakt.

 Bieber är nu en av de mest populära popartister i dag och lånar ut sin röst till en låt på soundtracket till filmen The Karate Kid, som släpptes på fredagen 11 juni.

 Usher gjorde historia den 6 juni som på två kontinenter under loppet av en dag och spelade i New York och London.

Bieber gick med sin mentor på scen för en improviserad prestanda i London, som körde fansen vilda.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 18:08

jag älskar dessa killarna asså! så jag bestämde mig för att göra en video med dom .. ...

<3

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 13:02


  

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 12:43

      

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards