justin drew bieber -  the one and only!

Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

britney's ex, pratar om jb i en intervju!

Av bieberfever♥ - 21 juni 2010 22:45

  


Den före detta pojkvän för Britney Spears, Kevin Federline, har pratat om Justin Bieber en intervju.

Han är glad att det inte finns någon färg hinder när det kommer till Justin och är stolt över att han fick en BET (Black Entertainment Television) tilldelning. Han berättade VIBE Magazine: "Musiken har ingen färg så jag tycker det är bra. Jag lyssnar inte på hans musik men om BET folk tycker att han förtjänar nomineringen så vara.

Till alla tonårsflickor därute, ja [han är sanningen]. Han är knuten till Usher, så att enbart ger honom ett utlopp att bli älskad och accepterad av fans som normalt inte skulle lyssna på hans musik.
"Rappare som Luda hoppar ombord på hjälp. Som en vit pojke i hip-hop, folk bara automatiskt inte gillar mig och inte ge mig en chans tills de faktiskt träffa mig och lära känna mig. Mitt råd till honom är njuta av din framgång medan du kan och tacka era fans. "


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 18:08

jag älskar dessa killarna asså! så jag bestämde mig för att göra en video med dom .. ...

<3

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 13:02


  

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 12:43

      

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards