justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under juni 2010

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 10:38

nu när man hör it, jag tror han menar musiken, inget illa menat till justin då.

men GUUD vad jag diggar honom, jag är liksom in love with harry potter filmerna förstår ni..

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 10:28

  

  

IDAG BÖRJAR HANS TURNÈ WIIIIIE!

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 10:22

ni kanske inte håller med, men jag SMÄLTER!


jag hade kunnat sitta & titta på denna videon typ, hela dan om jag nt skulle bort, aaaaaaaw.

  

Av bieberfever♥ - 22 juni 2010 23:00

jo, JUSTINS MY WORLD TURNÈ BÖRJAR!         

gud vad roligt asså   

spännande det är !

det är från, 23 juni till den 23 december, alltså ett helt HALVÅR.

jävligt länge asså!

men då har jag mke att skriva om, hehe   

jag hade så gärna velat se en konsert med honom ..   

men det kommer, det har jag lovat mig själv!


btw, imorgon ska jag sticka till stan, halv ett, hinner väl slänga in något inlägg innan jag sticker, ska se om jag hittar några saker om/med justin!


sen tordag ska jag först till tandläkaren på morgonen [jag&mamma åker vid sju], sen kör vi till mammas jobb, jag bloggar typ efter 2 tror jag då..


&fredag är det ju midsommar, men jag slänger in några inlägg innan jag ska iväg.


där har ni lite info av vad som händer denna vecka, än så länge   

  

Av bieberfever♥ - 22 juni 2010 22:32

  

Det är nyheter som man kan få tårar i ögonen av Justin Biebers många trogna fans:

den 16-åriga pop stärnans röst förändras.

Men Stratford, Ont., Säger inhemska förändringarna inte orsakar honom problem, och han förnekar att han är oförmögen att sjunga några av hans äldre låtar.
"Min röst håller på att förändras - allas röst förändras, alla går igenom puberteten, det är bara en naturlig sak,

" Bieber sade backstage efter hävdar en ledande tre troféer på söndagens MuchMusic Video Awards.

"Jag är inte någon superpowered människa som inte går igenom puberteten. Jag har sånglektioner, hela tiden faktiskt. Det har definitivt hjälpt mig igenom."
Bieber stannade bara till i området för ett par frågor från media efter hans triumferande gå igenom MMVAs, under vilken han hävdade sin allra första utmärkelser och aldrig tycktes avvika från scenen för länge.

Han visades kort under samtidig värd Miley Cyrus: s öppnande prestanda "Party i USA," utfört ett medley av sina hits som mycket kameror skannade tårfyllda ansikten tonåringar i folkmassan och han trollade tre separata tal, vid en punkt att kalla tre barndomsvänner att gå med honom.

Detta efter att hans hängivna fans slog läger ute i flera dagar för chansen att se honom och skrek varje gång han dök upp på scenen eller på skärmen.

Efteråt var han i ett förståeligt upbeat humör.
"det går bra, det går underbart, jag vann tre priser, så jag känner mig bra, sade han när han satt ner.

Han hoppade lekfullt i medierna vimlet för att sätta kaninöron bakom en reporters huvud medan han ifrågasatte Miley Cyrus och glatt ställt några dumma frågor.

  

Av bieberfever♥ - 22 juni 2010 22:15

  


Justin är en av de kändaste på jorden just nu, men Daniel Radcliffe som spelar Harry Potter, hade aldrig hört talas om Justin förrän för 2 veckor sedan..

Första gången Daniel hörde justin, trodde han att han var en kvinna..


Han sa till MTV NEWS :

Första gången jag hörde Justin Bieber var för två veckor sedan.

Jag trodde verkligen att det var en kvinna som sjöng, han fortsatte, jag har aldrig hört det förut, är det stort i england ännu ?

Jag är så ute är det gäller med pop kulturen att jag inte ens försöker längre.


Justin har ännu inte svarat på detta.


så stod det ungefär i en engelsk intervju, undrar varför han skrev it, asså på engelska.

  

Av bieberfever♥ - 22 juni 2010 22:04

well, det finns en till justin bieber, han är 32 år och är advokat, checka videon :

Visit msnbc.com for breaking news, world news, and news about the economy


  

Av bieberfever♥ - 22 juni 2010 21:51

  

  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards