justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under juni 2010

Av bieberfever♥ - 30 juni 2010 02:09


Han går upp där vid 1.56, haha så söt!

Han är för rolig!


Av bieberfever♥ - 30 juni 2010 01:47

Keeger fever, hur det är att likna Justin Bieber!

På sidan ser det ut som Justin jätte mke, tkr jag haha.

som på 0.18 där är det likt honom! :o

Stackars honom, att jätte många tror d är Justin, alla blev ju helt galna, denna kanalen på youtube kommer typ handla om honom, att folk tror han är jb och så..

Han är 13 år, det är hans bror som filma honom..

& i slutet är det en vakt som kallar på honom, hans bror kommer lägga ut vad som händer sen, lägger ut det direkt på bloggen sen, detta var ju lite spännande hehe!

men tkr endå att om man är ett äkta fan, ser man ju verkligen skillnaden, menmen!

Av bieberfever♥ - 30 juni 2010 01:09

  

Det är bara vakna med the voice videor på den raden, med så kommer justin mitt i allt ihopa, haha lite knas!

& måste bara säga, det är den finaste låten jag hört, Where are you know oh det är ju inte bara jag som tycker det, riktigt många visningar! :o

Här är får ni sitta och lyssna på den.. :

jag blir helt rörd..  

Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 23:45

Jag översätte de Justin skrev:


1. Jag är inte död, jag var tvungen att kolla denna gången men det visade sig att jag lever.


2. Min mamma är en moralisk kvinna... Så vi lämnar bara den för vad den är.. Eftersom det ryktet bara äcklade och kuslade mig..


3. Jag har inte gått med i Illuminati eller i någon annan kultur.

jag är kristen och ber inför varje show och jag är tacksam för varje välsignelse.


4. Jag är inte Peter Pan.. Jag växer upp och min röst kommer att förändras, men inga bekymmer Jan Smith är den bästa sångpedagogen någonsin.. Starkare än någonsin!


5. Jag är inte son till CHUCK NORRIS... Även om han gav födelsedag till Hercules.


6. Jag är inte 10 feet [304.8 cm] och jag skjuter inte eld bollar från mitt arsle.. that was BraveHeart.


7. Ja vi hoppade över 5 .... varför ??? Jag vet inte... 5an chillade och ville inte vara med i det roliga.


8. @asherroth Är inte min riktiga bror ... Han är bara the big bro in the friendship ... Vi har en Bromans. haha.


9. Jag är hemma skolad och jag kommer inte att gå i varje high school i varje stad vi besökt ...

direkt efter:

... Även om jag vill sitta brevid alla er flickor i matte klassen.   


10. Nej CHUCK NORRIS är inte min riktiga pappa fastän han födde Hercules.


Detta tog tid, haha xd

Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 22:36

  

Bilder kommer förmodligen imorgon!

Kanske inatt, vem vet..   

Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 21:56

aaaaaaaaaaw!

han är så söt, men man ser att han är jätte trött.. [han gäspar vid 2.07 :(]

det är lite olika frågor i om han levde i en helt perfekt värld, fast det lever han väl typ i ?   

& detta är en av mina favort intervjuer, super söt!


Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards