justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under juni 2010

Av bieberfever♥ - 27 juni 2010 14:00

  

Såklart sitter de två & spelar!

Haha, vad gullig Justin är!

& kolla Seans mun, hahahahaha, he is fokused!

  

Av bieberfever♥ - 27 juni 2010 13:45

Justin är nominerad för bästa nya artist på BET AWARDS!

Det är egentligen för mörka personer, jag har skrivit detta innan i ett inlägg att han var nominerad för länge sen, men gå in på denna sidan för att rösta :

http://betawards.bet.com/nominees/category/best-new-artist

& så trycker ni bara vote för justin, han leder [förvånande,nej;)]

& sen när ni ser rösterna, trycker ni vote, ni ser där står lite i liten text vote..

  

där ser ni hur det ligger till!

    

Av bieberfever♥ - 27 juni 2010 01:35

Vet ni vad jag tänkt på .. ?

Jo, Justin är ju typ en tjej magnet, men inte bara från oss fans, utan oxå hans kändis vänner, så leta upp ett par bilder med han & ett par kvinnliga kändisar..


Rihanna & Justin

   

          

Ke$a & Justin

         


Kim & Justin

  


Beyonce & Justin

 


Taylor & Justin

    


Selena & Justin

  


Jessica & Justin

  


Katy & Justin

    


Miley & Justin

  


Tog de kändisar som kom fram i huvudet han har ju tillbringat tid med andra kvinnliga kändisar oxå, men jag hoppas ni förstår vad jag menar.

Men nu ska jag gå & lägga mig, sov gott beliebers!

  

Av bieberfever♥ - 27 juni 2010 01:23

  

Justin är nu i Cincinnati, OH.

& han kanske gillar ett fan nu   

haha skoja, eller vem vet?   

  

Av bieberfever♥ - 27 juni 2010 01:13

American Idol producenterna tillkännagav att de beslutat att sänka åldersgränsen för tävlande från 16 till 15.


Under de senaste nio åren som de vill att 16-åringar ska gå på audition, tillåter de nu 15-åringar.


"Många unga, begåvade människor nu söker karriär och representation innan de fyllt 16, säger exekutiv producent Cecile Frot-Coutaz.


-justinbieberfan.org

  


Av bieberfever♥ - 27 juni 2010 00:44

okey, detta har inget med justin att göra men måste bara berätta [ni behöver nt läsa om ni verkligen nt vill, haha]..

jag sitter i mitt rum, med mina fina posters på justin, jag ääälskar dem, men iallfall, så satt jag & kolla på lite videor, så typ kändes det som om någon liksom, gick in i rummet, det knaknade [tror det stavas så?] typ skit högt, så blev jätte rädd!

men det är inte det, men så var det inget mer med det..

men så när jag skulle "återgå" till videon, kändes det som om någon liksom, tog på min axel, jag säger bara, jag har aldrig blivit så rädd, seriöst.

tänk om mitt hus är typ, hemsökt .. ? :o

eller så är det bara jag som inbillar mig, men det känns verkligen inte så..


eftersom jag skrev lite om mig, får ni några söta bilder på vår JUSTIN!

          

  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards