justin drew bieber -  the one and only!

Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

FANSEN I COLORADO SKULLE GÖRA VAD SOM HELST FÖR ATT TRÄFFA JUSTIN

Av bieberfever♥ - 11 juli 2010 16:45

Justin Biebers fans älskar honom.
De älskar hans musik, hans hår och, ja, allt om 16-åringen.
Och så mycket som han uttrycker sin kärlek till dem från scenen, på Twitter och i intervjuer, tjejerna som tittar på varje rörelse han gör skulle verkligen vilja vara lite närmare honom.


MTV News träffar fans utanför Biebers utställning på 1stBank Center i Broomfield, Colorado, för att ta reda på hur långt de skulle gå för att möta den enda kanadensiska popstjärna, och svaren var förvånansvärt varierad och detaljerad.


"Jag skulle göra vad som helst. Jag skulle tackla någon för honom.

Jag älskar den där ungen ", delade fansen.

Hennes vän la oförskräckt, "jag skulle tackla hans livvakt."


Ett annat ungt fan sa, "Om jag var med i främre raden då skulle jag förmodligen gå upp på scenen, och jag skulle inte bryr sig om säkerhetsvakterna grep mig."


Några flickor var mer oskyldiga med sina planer för att möta Bieber - "Jag skulle springa upp på scenen och kyssa honom" - och andra fick mer kreativ: "Jag skulle göra en video av mig och lägga upp den på YouTube, typ, 5.000 gånger" hade ett fan sagt.


Och så var det mer ett stalker system. "Jag skulle bryta mitt ben!" föreslog en flicka.


"Jag skulle göra vad som helst. Jag skulle hoppa från toppen av denna byggnad, "var en annan farlig idé.


& en tjej sprang ju upp på scenen, crazyyyy fans!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 18:08

jag älskar dessa killarna asså! så jag bestämde mig för att göra en video med dom .. ...

<3

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 13:02


  

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 12:43

      

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards