justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under juli 2010

Av bieberfever♥ - 23 juli 2010 14:59

  


Justin Bieber vet definitivt hur man gör sina fans glada, speciellt det som var ett handplock att följa med honom på scenen på sin show på California Mid-State Fair i Paso Robles, CA.


Klädd i lila och vitt, gick Biebs om hans normala konsert rutin letande efter ett lyckligt fan från publiken.

Av bieberfever♥ - 23 juli 2010 14:47

Medierna har berättat att tonårskändisar publikatiserar "20 under 20." Enligt företaget, det finns så många stora tonåringar som är inne (och ute) den nuvarande pressen dagligen, och du vill ha en plats att ta reda på vad som pågår människors karriärer, vem som dejtar vem. Den nya publikationen kommer att rangordna och se över de hetaste kändisarna under 20 år.



Justin Bieber, Selena Gomez, Miley Cyrus och Taylor Lautner var rankad i premiären frågan om "20 under 20 år."

Tidningen kommer att publiceras varannan månad, och kommer att finnas vid större nyheter och uttag tidningen, som Wal-Mart , Target, Barnes & Noble, Borders Books, flygplatser, apotek, livsmedelsaffärer och mycket fler.

Av bieberfever♥ - 23 juli 2010 14:24

AAAH, hans röst :o

Av bieberfever♥ - 22 juli 2010 15:52

Jag ska sova här en natt till.

Så kan inte blogga så mkt, för de sidor jag har sparat på min dator kan jag inte utantill, ska förmodligen hem imorgon.

Så det blir mkt uppdatering imorgon :)

Vet inte om jag bloggar mer idag, för det ska komma lite folk hit idag..

Men nu måste jag gå, byebye beliebers.

BTW, svarar på bloggsvar/kommentarer när jag kommit hem!

 

  

Av bieberfever♥ - 22 juli 2010 15:37

Grattis Selena.

Justin kommer säkert gratta henne på twitter senare..

Här är en fan video till henne [INTE MIN VIDEO]

Av bieberfever♥ - 22 juli 2010 15:29

Musikvideo,baklänges!

 

Eenie Meenie

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards