justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under juli 2010

Av bieberfever♥ - 31 juli 2010 11:56

 

HISS

 

 

  

Justin's leende..

Av bieberfever♥ - 31 juli 2010 03:53

  


Justin Bieber lyckas aldrig få en paus, kan han?


Justin Bieber har utsatts för många rykten som tyder på att han dog, antastade ett fan osv..


Det började med ett Yahoo Answers sökning av några unga Belieber frågar om Justin rökt gräs. Det snowballed till en Photoshoppad bild av den unga sångaren med en pipa. Miley Cyrus hade rätt, du ska definitivt hålla barnen borta från internet.

Av bieberfever♥ - 31 juli 2010 03:30

  


Pixie Lott träffade Justin Bieber nyligen och tycker att Baby stjärna är söt.
Erinrar om hennes möte med 16-åriga pop känsla, sade den 19-åriga Turn It Up sångare: "Jag gjorde en TV-show med Justin Bieber nyligen. Han är en liten sötnos.
"Jag letade efter honom innan showen att presentera mig och han var i hans omklädningsrum," Pixie la till Sugar. "Det var fullt med folk och jag bara," Hiiiii! "
"Han var så trevlig och vänlig, men innan du frågar, nej han inte flirta med mig!"
När det gäller hennes nuvarande förhållande status, berättade Pixie till tidningen: "Det är någon jag gillar." Han är ny i min vänskaps grupp, men vi har bara träffats några gånger, så jag vet inte riktigt vad som kommer att hända, om något. Men jag gillar honom. "

Av bieberfever♥ - 31 juli 2010 03:22


  

Videon hittade jag här!  

Av bieberfever♥ - 31 juli 2010 03:00

Jag har fått ett par frågor om jag kan ha ge inbjudan till bloggsvar, så tänkte att jag skulle ha en liten tävling, så snart snart kommer en tävling om inbjudan till bloggsvar, ska bara komma på en..

 

NÅGRA FÖRSLAG?

 

    

Av bieberfever♥ - 31 juli 2010 02:41

HUSET FULLT DEN ANDRA

 

SEASONGEN! 

 

Tyvärr kan man ju bara köpa första och andra seasongerna i sverige [med svensk text] & den andra seasongen har nästan precis kommit ut på cdon så när jag fick syn på den, köpte jag den direkt.

Köpte första seasongen förra året, så kanske kommer den tredje seasongen ut nästa år. 


       

BY THE WAY:

Sorry för det har kommit lite annan info som inte bara är om JB, men ingen har klagat än så länge, så lite omväxling gör väl ingen skada, right?   



Av bieberfever♥ - 31 juli 2010 01:29

Kommer ni ihåg detta inlägget?


Well, när jag var på stan igår, hittade jag den [dock köpte jag inte den, skulle med tåget och så] så tog jag en bild.

Så här ser tidnigen ut:

  

Den kostar 135 kr & där står om lite olika kändisar som är under 20 år, bland annat Taylor Lautner, Selena Gomez & Miley Cyrus m.m som jag berätta i detta inlägget ju.  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards