justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under juli 2010

Av bieberfever♥ - 14 juli 2010 00:00

  

  


Justin Bieber bekänner sin önskan att bli en stor filmstjärna för bara tre månader sedan, kunde han inte ha känt till hans önskan var på väg att bli verklighet. Men gissa vad, BFFs? Den Biebster håller på att bli en filmstjärna!


HollywoodLife.com kan endast bekräfta att ett script liknande det 2002 filmen 8 Mile är under utveckling - och det närmaste fullbordad! "Det är inte ett slutlig manus, men precis som Eminem gjorde i 8 Mile, kommer Justin bli en stjärna!" Berättar en industri.


Men det finns en hake, dock. Med tanke på JB's lilla kroppsbyggnad, skämtar  studio chefer om att den kommande filmen "bör kallas 4 Mile, eller Half Mile, skrattade vår insider.


Den Biebster bekände första hans önskan att spela huvudrollen i en film till Teen Vogue redan i april, berättar tidningen, "Vi försöker att skapa en film för mig inom en snar framtid, det kommer att likna historien om hur jag fick upptäckt - gillade min egen version av 8 Mile ".


Så vad bör man vänta av den 16-åriga sångaren av funktionerna?
Eminems 2002 konst-imitera livet flick handlade om en ung rappare som växer upp i Detroit, inklusive hans alkoholhaltiga mamma, kamp mot narkotika och spirande karriär.


Om Justins film liknar hans liv, vänta då tills du se Biebs avslöjande av hans ensamhet på att växa upp med en ensamstående mamma, hans hårda liv på gatan i Kanada och hur, efter att främja sig skamlöst på YouTube, Usher och Justin Timberlake kämpade med näbbar och klor för den unga sångaren. Ja, och Kim Kardashian borde bli helt cameo!

Av bieberfever♥ - 13 juli 2010 23:45

  

 

HollywoodNews.com: Ordet börjar på nytt på Island Def Jam Records: LA Reid, säger att det kan vara vägen ut.

  

Lyssna kritisera ingen LA Reid flera nästan ett decennium sedan när han tog över Arista Records. Han hade en stenig början. det är säkert.Men Reids marknadsföring från löpande LaFace Records till Arista och därefter till Island Def Jam har visat honom att vara en mogen, avgörande rekord man. Att förlora honom nu skulle vara ett misstag för Island Def Jam och Universal Music Group.Ryktena utgår nu eftersom Lucian Grainge har kommit till USA från Universal International att köra UMG. Han är en musik människa, men han tittar på den nedersta raden. Och i musiken biz dessa dagar, det  ser inte så bra ut. Det hjälper inte att Grainge beskrevs Billboard tidigare i år som en "killer haj."





Av bieberfever♥ - 13 juli 2010 22:25

cdon.se   

http://cdon.se/musik/bieber_justin/t-shirt_-_logo_(s)-8797854

Det finns bara s i lager.

& vissa måste man bevaka, för de finns inte i lager!

Av bieberfever♥ - 13 juli 2010 22:24

Det är sjukt att han klarar det på ett par minuter..

Av bieberfever♥ - 13 juli 2010 21:41

  


Selena Gomez ser Justin Bieber som en lillebror.

"Wizards of Waverly Place skådespelerskan visade att hon är vän med en mindre sångaren Justin och säger att han är" söt "och" fräck ". "Han är som en bror för att han är väldigt beskyddande och mycket söt, säger Selena när hon beskriver Justin. "Jag retas med honom om hans flört-y hår!" Han är också mycket fräck. Han försöker få mig att sätta på de glasögon han bär utan linser i dem, "Gomez la till Sugar magazine.
Och förra gången jag hade höga klackar bredvid honom, bad han mig att ta av dem eftersom han inte vill vara kortare än mig. "Jag skrattade och sa" Nej, jag tänker inte ta av dem, du kommer inte få mig att ta av mig skorna! "

Av bieberfever♥ - 13 juli 2010 21:35

  

Jag typ älskar att han skriver beliebers!     

Av bieberfever♥ - 13 juli 2010 20:17

     

Förlåt, men var bara tvungen att berätta att denna tröjan beställde man precis, kommer inom 3 dagar  

Min syster kolla precis, så de hade precis fått in nya, därför har jag inte beställt tidigare om ni undrar..

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards