justin drew bieber -  the one and only!

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

MSN.SE SKRIVER OM JUSTIN

Av bieberfever♥ - 3 augusti 2010 20:21

Justin Bieber skriver självbiografi

16-årige sångaren vill dela med sig av sitt liv  
  
Justin Bieber är aktuell med sin första självbiografi

Han är bara 16 år, men har redan så mycket att berätta om sitt liv att det blivit dags för en självbiografi. I oktober lanseras boken "Justin Bieber: First step 2 forever: My story", om och med flickidolen Justin Bieber.


Självbiografin, som först ska släppas på engelska i USA och Storbritannien, sägs handla om den kanadensiske sångarens resa till toppen och ska illustreras med exklusiva och aldrig tidigare visade bilder.


— Varje dag vaknar jag och inser hur lyckligt lottad jag är. Mina fans har spelat en så stor roll i allt det här och de gör det möjligt för mig att leva i min drömvärld. Jag ser fram mot att få dela med mig av lite till av mig själv med hjälp av denna bok, hälsar Justin själv i ett pressmeddelande.


Justin fick sitt första skivkontrakt när han var 13 år sedan han gjort sig ett namn på Youtube med sina tolkningar av kända låtar. Han har sålt över 5 miljoner skivor och videon till låten "Baby" har setts över 250 miljoner gånger, vilket är musikvideorekord på Youtube.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 18:08

jag älskar dessa killarna asså! så jag bestämde mig för att göra en video med dom .. ...

<3

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 13:02


  

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 12:43

      

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards