justin drew bieber -  the one and only!

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

JUSTIN VILL ÅTERSKAPA "GREASE"

Av bieberfever♥ - 30 augusti 2010 18:20

  

 

Justin Bieber har erkänt att han skulle älska att återskapa filmen "Grease" med sig själv i huvudrollen som Danny Zuko, som ursprungligen spelades av John Travolta. Här är vad Justin hade att säga:


"Det skulle vara roligt. Det har talats om det en hel del under årens lopp, men det skulle vara häftigt att spela Danny."


Och vem skulle Justin vill ha huvudrollen tillsammans med honom?

 

"Om jag var tvungen att välj min perfekta Sandy skulle jag vilja ha Miley Cyrus utan tvekan. Hon kan sjunga, dansa och agera. Jag skulle verkligen vilja ha trevliga människor att spela huvudrollen i den.

 

Skulle inte Susan Boyle gör en fantastisk rektor McGee? Vi skulle bara behöva skriva in det i manuset att hon bröt sig in i låten. Jag är besatt av Susan Boyle. När jag tittar på hennes ursprungliga [Britain's Got Talent] audition reser håret i nacken.

 

Jag skulle älska att ta med Cheryl Cole i filmen och om hon var med på det. Hon skulle se bra ut i  en Rydell High cheerleading uniform. "

 

disneydreaming

 
 
Ingen bild

amanda

30 augusti 2010 19:35

varför kan man inte spara era bilder? det kan man på alla andra bloggar om justin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 18:08

jag älskar dessa killarna asså! så jag bestämde mig för att göra en video med dom .. ...

<3

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 13:02


  

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 12:43

      

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards