justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under augusti 2010

Av bieberfever♥ - 30 augusti 2010 18:28

@ & @ roockin out at soundcheck (:


  

Av bieberfever♥ - 30 augusti 2010 18:20

  

 

Justin Bieber har erkänt att han skulle älska att återskapa filmen "Grease" med sig själv i huvudrollen som Danny Zuko, som ursprungligen spelades av John Travolta. Här är vad Justin hade att säga:


"Det skulle vara roligt. Det har talats om det en hel del under årens lopp, men det skulle vara häftigt att spela Danny."


Och vem skulle Justin vill ha huvudrollen tillsammans med honom?

 

"Om jag var tvungen att välj min perfekta Sandy skulle jag vilja ha Miley Cyrus utan tvekan. Hon kan sjunga, dansa och agera. Jag skulle verkligen vilja ha trevliga människor att spela huvudrollen i den.

 

Skulle inte Susan Boyle gör en fantastisk rektor McGee? Vi skulle bara behöva skriva in det i manuset att hon bröt sig in i låten. Jag är besatt av Susan Boyle. När jag tittar på hennes ursprungliga [Britain's Got Talent] audition reser håret i nacken.

 

Jag skulle älska att ta med Cheryl Cole i filmen och om hon var med på det. Hon skulle se bra ut i  en Rydell High cheerleading uniform. "

 

disneydreaming

Av bieberfever♥ - 30 augusti 2010 18:14

    justinbiebershrine

Av bieberfever♥ - 30 augusti 2010 18:08

Naaaw!

Av bieberfever♥ - 30 augusti 2010 18:00

  


Senaste ryktet säger att Justin Bieber är stämd för 150 miljoner dollar för att ha stjält "JB" initialer från Jonas Brothers, eftersom "JB" är upphovsrättsskyddade till Jobros.


Omg ..  detta rykte är inte sant.


Det är lite löjligt, eftersom Justin Bieber föddes med initialerna "JB" & Jonas Brothers är bara bandets initialer. De var födda med initialerna NJ, JJ och KJ. Så hur skulle Justin bli stämd för att ha initialerna JB?


Disney kan inte stämma honom på grund av hans namn. Om de skulle stämma honom på grund av det, så lycka till i domstol. Men, jag hörde det var på grund av hur Bieber använt sin logotyp såsom JB logotypen i T-shirt, logotyp i 3-D Concert Experience film, böcker och andra varor, vilket jag betvivlar är något sant.


Dessutom kan Disney stämma inte Justin Bieber, orsaka logotyp som är av Jonas Brothers ägs av Jonas Enterprises, inte Disney.


justinbieberzone

Av bieberfever♥ - 29 augusti 2010 22:15

  

Det har rycktas att "Tillbaka till framtiden" filmerna kommer att göras om med Justin Bieber spelar huvudrollen som ursprungligen spelades av skådespelaren Michael J. Fox.


Den ursprungliga "Tillbaka till framtiden" filmen släpptes 1985.


& Själv älskar jag de filmerna! :D

 

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards