justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under september 2010

Av bieberfever♥ - 26 september 2010 14:54

Skulle bara lyssna på musik så ja då hade visst den kommit najsnajs :D

  

Av bieberfever♥ - 24 september 2010 06:19

Aaah, vet att jag inte bloggat på nån dag nu, men det är så mycket med skolan och sånt..

Så ni får inte bli arga :(

& sen har jag prov idag, så har pluggat till det & så -.-

Och nu i helgen ska jag på konfermations läger, så jag kommer inte blogga förrän söndag kväll..

Sen, ska jag packa & så idag, men bloggar ikväll såklart :D


OMG, alla fansen har blivit helt galna pga att Justin & Jasmine kysstes..

Igår när jag letade efter MTV, (det har hänt ngt med tv:en så visste inte vilken kanal den bytat mtv på) så typ hade vi CNN, så pratade dom om JB just dåå, & de visade ett par videor fan har lagt upp typ, att om du kysser Justin igen kommer jag döda dig och sånt, man bara WHAAT?

Bieberfansen är gaalna!


Men vi får väl se vad som händer ;)

  

Av bieberfever♥ - 21 september 2010 16:19

  

Justin har blivit nominerad för 3 kategorier på MTV EMA :)

Kategorierna är:

Best New Act

Best Male &

Best Push Act

Du kan rösta HÄÄÄR ;)



Av bieberfever♥ - 21 september 2010 16:12

Ni vet Jasmine från Baby videon, they are back on track ;)

Bilderna togs den 9 september, & den dagen uppträde hon ju också med JB på hans konsert, vi får väl vänta och se om det blir dom :D

Själv tycker jag att dom två passar super bra tillsammans, iih..

        

Av bieberfever♥ - 21 september 2010 15:24

Kommer ni ihåg detta inlägget?

Well, han har köpt en egen :D


  

Av bieberfever♥ - 20 september 2010 14:25

  

Av bieberfever♥ - 20 september 2010 14:22

Jag brukar alltid kolla på Dessie, Kissie & Fokis bloggar, & när jag skulle kolla på dessies, hade hon visst skrivit en liten text om jb :D




Justin Bieber..!

  

Aw, han är så söt!:) Haha fast känns lite konstigt när 30 åringar osv.. lyssnar på lilla Justin, men han är ju bra trots allt. Kommit sjukt långt på så kort tid, kommer ihåg när han sjöng "Where are U now?" som jag diggade när han var lite random :) haha Kommer ihåg när Sammy D visade mig den här låten och sa att den var till mig från honom, haha att den påminde om mig... Cute!

 


Allt från Dessies blogg :)

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards