justin drew bieber -  the one and only!

Direktlänk till inlägg 8 september 2010

JUSTIN "PRATA MED MIG, SKRIK INTE"!

Av bieberfever♥ - 8 september 2010 16:46

 


Justin Bieber har gett råd till sina fans att sluta skrika åt honom och prata med honom istället ... bara inte när han äter!


16åringen, uppenbarade för Teen Vogue att han menar "tjejerna är nervösa" och att hans fans inte ska vara rädda för att närma sig honom för en liten pratsund.


Bieber hävdade: "Bara prata med mig. Fråga mig hur jag mår. Presentera dig själv istället för att skrika, "Justin! Justin! Justin! Kan jag få en bild? "

Och kom inte fram till mig medan jag äter. Skulle du vilja att jag kom in i ditt hus och började ta bilder på dig när du äter ? Jag hatar det. "

 

Sångaren tillade också att han tycker att han "inte kan komma bort från sig själv" på grund av hans nyfunna berömmelse. Justin, som nyligen fick Jaden Smith i en danstävling:

"Det är fortfarande fantastiskt att se människor bära mina skjortor, men jag känner att jag inte kan komma undan från mig själv,"


Han förklarade:" Liksom, jag går till Walmart och jag vill bara hämta lite boxers och strumpor, men det finns affischer på mig överallt. Eller min låt kommer på radion, och det är liksom, "Aah! '."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 18:08

jag älskar dessa killarna asså! så jag bestämde mig för att göra en video med dom .. ...

<3

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 13:02


  

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 12:43

      

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards