justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under september 2010

Av bieberfever♥ - 20 september 2010 14:15

Istället för att skriva ner allt, hittade jag en video som paintat allt och gjort en video :D

Av bieberfever♥ - 20 september 2010 13:59

  

Well, finns väldigt många video program som du gör, som sony vegas movie maker & så..


Men typ alla har ju movie maker (kostar ingenting, dock gör sony vegas det) så jag använder mig av den :D


Såklart finns det ju fler effekter till sony vegas, men man kan alltid kolla på youtube videos som hjälper en att få bra effekter, & så :D

Av bieberfever♥ - 20 september 2010 13:46

Lite olika tillfälligheter, tänkte att jag tog alla i ett inlägg..

När han har blå tröja på sig, är det när han är påväg till vma :)

 

        

[Klicka på de små bilderna, så blir de större :)]

                     


Av bieberfever♥ - 20 september 2010 13:38

                          

Av bieberfever♥ - 20 september 2010 13:31

Det var en buyout i Edmont för ett par dagar sen (inte helt säker när..) & JB var så snäll och överraskade dom.

Av bieberfever♥ - 20 september 2010 13:23

  


Det finns inte ett officiellt datum när Justin's nya album kommer ut, men Jesse McCartney spillt några stora nyheter.


Den 23-åriga sångaren avslöjade för M magazine, att han har skrivit låtar till Justin Bieber.


"Justin är en riktigt trevlig kille. Jag har faktiskt skrivit ett par låtar som kommer att vara på hans nästa CD. "


Med hits som "How Do You Sleep?" Och "Body Language," vi kan bara anta att allt som Jesse skriver för Biebs kommer att bli en framgång.

Av bieberfever♥ - 20 september 2010 13:17

AAAH, jag har saknat min blogg :D

Nu är min data "back on track", det finns väl typ 100000 nya saker att skriva om förmodligen.. :D

Men vi ser vad jag väljer, nu kommer allt bli som vanligt ! :D

  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards