justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av bieberfever♥ - 3 juni 2010 20:00

ni undrar säker varför jag vill lägga upp parody låtar av justin ?

jo det undrar jag oxå.. xD

nej men, även om ni kanske tkr dem är elaka tkr jag vissa är rätt roliga eller hur man säger hihi!


sleep on you.


baby lonely lonely baby girly girl.


baby parody.


dessa tre tyckte jag inte var asså typ elaka som vissa andra..

hoppas ni inte tar detta på fel sätt!

anna.

Av bieberfever♥ - 3 juni 2010 14:59

& ni undrar säkert varför jag valde detta som dagens video ?

jo, för jag tkr att det som hänt med haiti är så hemskt

& så är ju justin en helt underbar person som gör sånt här oxå..

det var fömodligen df.. ( vet inte om ni redan sett videon.. )

anna.

Av bieberfever♥ - 3 juni 2010 14:43

    

& som ni säkert vet fick han en bil i födelsedagspresent !

anna.

Av bieberfever♥ - 3 juni 2010 09:00

kopian ?!


never say never



vissa säger att justin tog (eller den som skrev never say never)  travis version, men never say never är gjord ett par dagar innan ..

jag förstår inte riktigt ..

anna.

Av bieberfever♥ - 3 juni 2010 08:52

  

jag älskar denna bilden, vet inte om jag lagt upp denna tidigare ?

men i loooove the pic (& jag vet att det var ett tag sen bilden är tagen haha)!

anna.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards