justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 22:00

en liten flicka börjar snacka om justin bieber, så SÖTT !

he's coming to see me, så gullig hon är !

& det, because i know that.

anna.

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 21:51

jag har fotograferat lite IRL bilder från tidningar på justin som jag älskar!

              

min favorit bild är när han visar pussen från rihanna !

anna.

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 21:45

för ett par veckor sen la jag ut en bild som min kompis ritat till mig,  nu har hon gjort en till, det tog en lektion & jag säger bara, JAG ÄLSKAR DEN!

hon är fett duktigt &  har sätt upp den vid mina andra plancher..

bilden hon rita av :

   

& dessa läpparna, för det gick typ inte att rita hans smile på den andra bilden.

     

& BILDEN :

  

I LOVE IT :DDDD

anna.

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 20:00

justin twittra detta :

VIDEON

det får vi verkligen hoppas att han INTE gör!


OCH HÄR ÄR VAR DE SKA VARA :

  

anna.

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 19:38

  


Justin  Bieber mani kommer topp i Winnipeg 14 september på MTS Centre när tonåring popstjärnan gör sin scendebut här.


Los Angeles-baserade promotorn AEG bekräftade fredag en början av maj betänkande i Free Press att mop-toppad 16-åringen skulle sluta i Winnipeg i september som en del av den västra kanadensiska delen av hans My World 2,0 Tour.


Gång-och VIP-paket biljett kommer att finnas tillgänglig från Ticketmaster till med onsdag. Allmänheten om försäljning datum är 11 juni.

Inga biljettpriserna har aviserats. Men priserna på 23 juni turné avspark konsert i Hartford, Connecticut, allt från US $ 30 - $ 50.


Efter Winnipeg, kommer Bieber gå vidare till datum i Regina, Saskatoon, Edmonton och Calgary.


Den Ontario födda Bieber turnerar till stöd för sitt nya album My World 2,0. Turnén, nu upp till 75 dagar, slutar i december i Atlanta, där han för närvarande bor.


anna.

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 17:45

funny moments idag !

anna.

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 12:00

det blir en video till senare ikväll för dagens video så att ni vet!


anna.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards