justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 11:30

jag gjorde så man bara lyssnar för man kan endå inte se honom i videon så ja :d


anna.

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 11:26

  

she hates her pic taken..

så skrev justin, tror det är hans mamma &  är det nt jasmine i bakrunden ?

hon som var med i muskvideon baby asså xD

fast vissa säger att det är jasmines manager, men tror det är pattie haha :p

anna. 

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 11:15


anna.  

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 11:00

  

Lite från intervjun !

Hur gammal var du när du fick din första kyss? Jag var 13, vi dejtade ett tag. Vem är din kändis förälskälse? Beyoncé. Hon är awesome. Jag behöver göra en låt med henne, jag måste göra allt med henne.

Vilken tjejmode trend förvirrar dig? Uggs. Jag tycker de är fula. Och jag tycker att stora solglasögon är typen av överskattad. Jag gillar stora solglasögon, men inte de stora, runda sådana.

Vad är girly film som du i hemlighet älskar?

Jag gillar The Notebook.

Vad är din TV Guilty Pleasure?

Jag gillar Smallville. Jag kan inte få en chans att titta på en massa tv eftersom jag är upptagen en hel del.

Vad är ditt drömjobb? Jag vill bli arkitekt. Det skulle vara häftigt. Jag gillar ritningen.

Vad är din värsta vana? Att äta för mycket godis. Jag gillar Sour Patch Kids.

Vad drömde du om i natt? Jag drömde om "blackness" eftersom jag inte drömmer. Jag bara sommnar, ser svart och vaknar.

Hur mycket pengar i plånboken just nu? Jag äger inte en plånbok. Jag stoppar bara dem i min ficka.

Och jag bär inte pengar, jag bär mitt kreditkort.

anna.

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 10:45

              

anna.

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 10:30

                          

anna.

Av bieberfever♥ - 5 juni 2010 10:17

  


"Jag vill att mina fans ska växa med mig, inte bara vara en tonåring artist, men flytta upp och bli en vuxen artist," Access Hollywood citerar honom som säger.


"Justin eller Usher till exempel, de båda började när de var i min ålder och titta på dem i dag. De  ständigt gör saker. Justin Timberlake är med på film nu och gör saker. "


Enligt MTV News, började några fans av "Baby" star köa kväll för chansen att se hans live på NBC visar på Rockefeller Plaza i New York på morgonen.


Han samarbetade nyligen med Will Smiths son Jaden på "Never Say Never", den ledande låten från den kommande Karate Kid starta huvudrollerna Jaden och Jackie Chan.

anna.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards