justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av bieberfever♥ - 8 juni 2010 23:04

 

Justin Bieber har hävdat att han kunde vinna en kamp med alla tre av Jonas Brothers. Den 16-åring, som sägs vara stridande med trion insisterade på att han definitivt skulle slå Kevin, Nick och Joe om de någonsin kom till i slagsmål. Bieber berättade Top of the Pops tidningen: "Åh, jag kunde ta alla tre Jonas Brothers ... Jag är odjuret!" The Never Let You Go sångare till: "Förmodligen finns det ett krig mellan mina fans och Jonas Brothers fans, men i grunden är vi Alla är vänner. jag älskar er alla, men varför måste ni kämpa?

"Justin, som verkade på 95,8 Capital FM's Summertime Ball med sin mentor Usher under helgen erkände också att han älskar att vara känd ... eftersom han inte har tid att gå i skolan. Bieber sade: "Skolan suger, jag vill att min värld ska bli kul. Inga regler, inga föräldrar, ingenting. Liksom, kan ingen stoppa mig! "

anna.

Av bieberfever♥ - 8 juni 2010 22:58

det tar ungerfär 5 min innan vi ser honom, jag hade fan dött!

Av bieberfever♥ - 8 juni 2010 15:49

är lite sen med denna videon hehe :$

men bättre sen än aldrig ?   


anna.

Av bieberfever♥ - 8 juni 2010 15:34

jag prenumererar på en sån tjej på youtube som lägger in en massa klipp med justin, men det är ett klipp när justin sjunger Wanna Be Staring Something av Michael Jackson.

älskar dansen :o

anna.

Av bieberfever♥ - 8 juni 2010 15:27

  

Det sägs att Justin Bieber döljer en hemlig flickvän?

Det är det ryktet fans vill veta.

Justin Bieber har först ryktas att dejta en tjej som heter Jasmine och som samarbetar med Bieber i sin video för hitlåten "Baby".

Sedan det har rykten börjat flyga omkring JBiebs med Kim Kardashian's lillasyster Kendall Jenner efter Kardashian skämtade hon trodde att det skulle vara en bra idé. Men efter Justin Bieber sågs runt Hollywood med en mysterium brunett som hon följde med honom till en konsert. Detta oroade alla som vill vara Biebers flickvän där ute. Men Justin Bieber berättade direkt  för tidningen mag att han är singel.

"Jag har inte en flickvän, jag är för nuvarande singel," kupade Justin Bieber. "Jag är typ av bearbetning på min karriär.

 Om jag hittar en tjej, hittar jag en tjej."

Fast det är vad tjejerna vill höra, eller hur?

Jag vet inte vad jag ska tro, men vem vet.. ?

anna.

Av bieberfever♥ - 8 juni 2010 15:19

  

 

fast det visste ni säkert, man märker det på deras relation!


Justin Bieber och Sean Kingston har bildat den ultimata drar teamet - så se upp Cheryl Cole och Hills skönhet Audrina Partridge.


Sean säger: "Vi är som bröder. Han kommer över till gruvan, soer över och vi talar om flickor, vackra flickor, samtidigt som när vi spelar Xbox 360. "

anna.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards