justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av bieberfever♥ - 12 juni 2010 13:00

  

Justin Bieber söker en "säker" flickvän.

 Den 16-åriga sångerskan medger att han är angelägen om att hitta en tjej att spendera lite tid med, men hon måste passa formen.

Bieber avslöjade också att han inte är förtjust i flickor som bär Ugg stövlar eller överdimensionerade solglasögon.

Trots att han är kräsen om vad en flicka bär, kan han få lite tid för en flickvän, som när han fyller 17 hoppas han att han är upptagen med sin karriär.
"Jag skulle vilja ha ett andra album och vara ute och turnera, 

 förhoppningsvis har jag min egen kärlek då, säger han till Seventeen magazine.

anna. 


Av bieberfever♥ - 12 juni 2010 12:00

  

Sångaren Justin Bieber säger att det är en tjej i synnerhet som gör honom nervös nog att skaka i hans kicks!

Den 16-åriga kanadensiska stjärnan berättade Seventeen magazine 

- att han är vanligtvis ganska lugn runt det motsatta könet, med undantag för en exceptionell kvinnan.

 "Ibland, men inte riktigt, sade han i väldigt angelägna runt damerna.

"Jag blev nervös när jag träffade Beyonce.

Jag skakade!

 Jag var rädd att jag skulle säga något dumt. Men hon lugnade ner mig.

 Hon är fantastisk. "
När det gäller hans egen någon särskild, sade Bieber han letar efter en tjej han kan skratta med.

 "Jag gillar någon som är rolig, självsäker och inte rädd för att vara sig själv, säger han till mag. Enligt Bieber, det finns ingen brist på kvinnor som kommer att gå mycket långt för att komma nära honom. "Människan, det finns så många (vilda erfarenheter)," fortsatte han.

anna.

Av bieberfever♥ - 12 juni 2010 11:03

jag vill verkligen inte att du ska sluta blogga!

jag vet vrf du nt har tid (du skrev det oxå ju), du kan blogga när du har tid & när du vill.

& vi vill inte att du ska sluta ju!

anna.

  

Av bieberfever♥ - 12 juni 2010 10:56

  

Justin Bieber har enligt uppgift erkänt att vissa av hans erfarenheter med fansen har varit "ganska galet".

Kvinnliga fans av bieber orsakade en panikartad flykt på en New York galleria november förra året i ett försök att fånga en glimt av sångaren inför en föreställning.

 "Incidenten i Long Island var ganska galet med fansen stänga gallerian och mig att inte kunna visa upp," Access Hollywood citerar honom som berättar Seventeen.

 "När jag var i Seattle, kom den här tjejen från ingenstans och hon försökte krama mig. Det var verkligen skrämmande.

Sen var det en annan tjej i Miami vars mamma fick en tatuering [av ett DJ ansikte på hennes rygg] så att hennes dotter skulle få träffa och hälsa på mig. Det var så vilt!

 " Den 16-årige sade också till tidningen att han gillar tjejer som är "roliga, säkra och inte rädda för att vara sig själva och medgav att han ibland kan bli "nervös" kring dem.

Desperate Housewives stjärnan Teri Hatcher skämtade nyligen att hon gjorde "stor poäng med sin 12-åriga dotter när hon lyckats få ett möte med Bieber.

anna.

Av bieberfever♥ - 12 juni 2010 10:34

          

anna.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards