justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av bieberfever♥ - 13 juni 2010 16:22

  

Justin Bieber lär sig nya dans "moves" i sin nya musikvideo med Usher. "Somebody to Love" klipp sägs att bli enkelt, bara featuring Justin Bieber och av toppkvalitet färdigheter dans.

 "Vi få Justin till världen av dans på den här, säger musikvideoregissören Dave Meyers.

 "Att ge Justin en möjlighet att samverka med olika stilar av dans.

Vi höll det enkelt med art direction - Real grafik och betonade dansa".

 Meyers tillägger också att fans inte ska förvänta sig en stor skara människor på video eller en berättelse (som i sin "Baby" video).

"Det är verkligen häftigt att kunna arbeta med professionella dansare," säger justin.

"Precis som folk som var på America's Best Dance Crew, tillägger han.

Han har också  berättat om sin  nya "Somebody to Love" musikvideo via sitt Twitter-konto.

anna.

Av bieberfever♥ - 13 juni 2010 16:15

  

haha så sant så, faaaaaaaaail 8D

anna.

Av bieberfever♥ - 13 juni 2010 16:14

     

Justin Bieber stal en gång hans lärares penna så han kunde ändra hans betyg på ett test.

Den 16-åriga kanadensiska popstjärnan studerar hemma sedan han blev känd förra året.

Han älskar att inte behöva gå till skolan varje dag.

Stjärnan berättar han brukade ljuga hela tiden, och till och med byta betyget  så hans mamma inte skulle få reda på hur illa han gjort på ett test.

 "Jag säger en massa lögner," Justin berättade Top of the Pops tidningen.

"För ett par år sedan, hade jag F i betyg på ett prov i skolan, men jag gjorde en B med lärarens penna!

 "Min mamma var tvungen att skriva att hon hade sett det innan jag tog tillbaka den, så hon hade ingen aning om hur illa det faktiskt var!

 "Justin har också ljugit för sin mamma om mer triviala saker.

 Han berättade en gång till henne att han hade handgjorda en kaka till hennes födelsedag, då han hade köpt det från en lokal butik.

"Det är inte första gången jag har ljugit", skrattade han.

 "Jag sa till henne att jag hade bakat henne en kaka till hennes födelsedag en gång, men jag egentligen bara köpte den av en bagare.  jag hade bakat en kaka om jag visste hur, men jag var rädd att jag skulle strula till det. "

anna.

Av bieberfever♥ - 13 juni 2010 10:00

en video från today show, vet inte om anna har lagt ut den men isåfall han ni den här igen 8D'

rebecka.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards