justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av bieberfever♥ - 15 juni 2010 12:00

Det säg att justins tour är utsålt nu & att en konsert såldes ut på 30 SEKUNDER!

hur sjukt är inte det egentligen ? :o

anna.

Av bieberfever♥ - 15 juni 2010 11:30

  


From Lexie: I met Justin Bieber in the Bahamas on Saturday at a Meet & Greet. After the concert he sent out Tweets for a scavenger hunt. I ended up seeing him at teen club Club Rush. He gave me a head nod because he was on voice rest.

 

On Sunday I was in my hotel room and I saw Justin from my balcony run into his cabana then the back door. He walked with a yellow towel over his head and I shouted Justin! And he looked up and smiled and waved!

 

Översättning : Jag träffa justin bieber i bahamas på lördagen, på Meet & Greet. Efter konserten sände han ut ett tweet för en gatosopare jagare. Det slutade med att jag såg honom på teen club Club Rush. Han gan mig en huvud nick för att han vilade sin röst.

 

På söndagen var jag på mitt hotel och såg justin från min balkong när han gick till från sin stuga ifrånbakdörren. Han gick ut med en gul handuk över huvudet och jag skrev Justin! Han tittade upp, log och vinkade!

 

såg detta på oceanUP.com

anna.

Av bieberfever♥ - 15 juni 2010 11:00

DE NOMINERADE :

Music: Manlig Artist

Justin Bieber

Jason Derulo
Drake
Adam Lambert
Usher

 

 

anna.


Av bieberfever♥ - 15 juni 2010 10:30

när justin gör autografer på ett klipp, får en tjej typ dampryck xD

videon hittad på justindrewdaily.com

anna.

Av bieberfever♥ - 15 juni 2010 10:15

  


Justin Bieber vägrar att bära kläder bara för att de ser "coola ut".
Den 16-åriga kanadensiska popstjärnan förekommer sällan i något annat än baggy jeans, en T-shirt och en hoodie.

Han älskar sin känsla för stil, och han vet vad han inte gillar & vad han gillar, även om han är på en fotosession.

Medan Justin insisterar att han aldrig är  "oförskämd" för personer som försöker få honom att se mer fashionabla, gör han säker på att de vet att han kommer inte ha något som inte är "honom".

"Jag försöker att inte vara oförskämd, men folk "pushar dig och pushar dig", förklarade han för Top of the Pops tidningen.

"Jag var vid en fotosession och dessa killar var som," Sätt på den här, det ser riktigt coolt ut, och jag sa : "jag inte gillar det, jag vill inte bära det!"

Det här är jag, jag bär en hoodie - jag klär mig lätt. "


BTW, tog en bild på google, den har nt med texten att göra ! xD

anna.

Av bieberfever♥ - 15 juni 2010 10:00

  


"Jag ser definitivt ser fram emot det,"

Iyaz berättar om sin kommande sommarturné med Justin Bieber.

"Det ska bli kul. Det är inte så många som vet att jag ska på turné ...

Det är tänkt att vara en överraskning."

Sean Kingston, som  också ska på turné med Biebs under sommaren upptäckte Iyaz på MySpace.

Hans enda "Replay släpptes på våren, och hans album kommer att komma ut i augusti.

Han har varit kompis med Bieber ett tag nu.

"De VMAs var över och alla fick lämna att gå ut, han är kort, så att alla börjar folkmassa runt och går in på honom,

" Iyaz berättar om sin första träff med JB på MTV Video Music Awards förra året.
"Jag är inte mycket längre än honom, men jag bara började putta bort folksom var på honom, säger han.

"Jag visste inte ens vilka dessa människor var.

Och efter det har det varit grymt.

Vi pratar hela tiden.

" Liksom som andra celeb kompisar?

Han kan namnet på Miley Cyrus också.

Iyaz kommer att visas på ett augusti avsnitt av Hannah Montana, och spelade in en låt med Disney drottningen som kommer att släppas ungefär samtidigt som seriens final.

Av bieberfever♥ - 15 juni 2010 09:41

  

Justin Bieber och Kim Kardashian har tagit  en promenad på stranden.

Paret höll händer när de deltog i en fotosession i Bahamas under helgen.

De nya bilderna är bundna till ilska Justin's fans.

 Kim, 29, var överösta med online hatpost förra månaden efter tonåring sångare, 16, skämtsamt kallade henne sin flickvän. "Allvarligt Biebs!"

Hon skrev på sin Twitter vid den tidpunkten.

 "Jag får dödshot från dina fans! Detta är unBeliebable!

anna.

Av bieberfever♥ - 15 juni 2010 09:35

                                    

  

hahahhhhhaha 8D

anna.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards