justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av bieberfever♥ - 16 juni 2010 17:18

jag tror inte jag lagt in denna intervjun, den är ifrån juni.

man ser att han älskar godis hahahaha :D

& detta är min favorit intervju, älskar den, iallfall hittills   

anna.

Av bieberfever♥ - 16 juni 2010 17:15

& jag vet att ni saknat mig   

äsch skoja bara höhö.

men iallfall, blev lite senare, kan förklara vrf :

jo det var så här, vi va på sjukuset, stack till obs, skulle handla tidningen vid en sån kiosk, men såklart fanns den inte där, gick in på obs, fanns inte där heller ..

men så stack vi till ica, OCH DEN FANNS WIHO.

men så när jag satte mig i bilen, hade jag köpt fel tidning, SÅ ANNA STYLE ASSÅ, fast denna är en glitter sommarspecial, fast här finns en liten tidning som det står om justin så det är lugnt.

men nu ska jag inte skriva mer, här får ni :

        

  

  

  

  

          

     

de två sista är samma poster, fotade bara närmare huvudet hehe.

SÅ NI KAN LÄSA TEXTEN PÅ DESSA :

  

-

-

      

        

    

  

  

  

  

    

detta tog typ en timme, jag är seg you know xD

anna.

Av bieberfever♥ - 16 juni 2010 14:00

jag visste att han har många skor, men när man ser alla i ett, shit :o

anna.  

Av bieberfever♥ - 16 juni 2010 13:45

       

  

JAG VILL OXÅ HA EN SÅN TÅRTA !

älskar den, ritkigt riktigt fin !!

anna.

Av bieberfever♥ - 16 juni 2010 12:29

hittade nt mke saker som hänt med justin för tillfället & ska snart till sjukuset med bror, så gör fler inlägg när jag kommer hem, det blir väl vid 3 tiden skulle jag gissa på. [har gjort ett par inlägg som jag ställt fram tiden på höhö]

men kommer flera inlägg idag , de lovar jag !   

men jag har hittat fler små bilder [icons], här är de :


                                    

kan man bli sötare ?!

vi hörs snart !

anna.  

Av bieberfever♥ - 16 juni 2010 12:15

Från @ arielhershy: På flygplatsen frågade jag vakten "kan vi få en bild" och han sa "inte nu" då Justin såg på mig och  han slickade på sina läppar och jag  smälte haha.

Sedan gick han in i vip rummet med Kim Kardashian.

 

Jag vinkade till dem och de log:)

kim höll på med hennes telefon och Justin var på sin PS3, och de tog några bilder på deras fans:)

Då polisen gjorde en väg så att de kan komma till deras flykt.

 

några bilder personen tog :

               

justin är bakom mannen med den röda jackan, de är väl när de försöker fly från fansen, haha :)

hittat detta på oceanUP.com

anna.  

Av bieberfever♥ - 16 juni 2010 11:56

hej alla.

vi har faktiskt fått kommentar, som frågar hur anton dog, det har faktiskt stått i kvällsposten [från igår då].

så jag har tagit bild, vill helst inte skriva ner, så ni vet att det är sant..

  

ja, det var så det hände med honom, fast rebecka kände honom mer än jag så..

riktigt hemskt    

anna.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards