justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 22:33

kanske lagt ut den innan..

  


Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 21:25

  

Under de senaste veckorna har det  kommit att Justin Bieber skämtsamt om att Kim Kardashian, Cheryl Cole och Megan Fox.

Men vilken typ av tjejfaller sångaren  för?

Läs nära, kära, som Bieber visade egenskaper som ger honom kärlek feber i en intervju.
"Hon måste ha en fin personlighet, ett sinne för humor, fina ögon och en hjärna, sade han.

 "Vad är poängen med att ha en snygg flickvän om du inte kan prata med henne?

Du vill kunna sitta ned till middag och vara med någon som du kan ha en riktig konversation med."

 Tyvärr, Kim. Som tar dig ur leken.
"Jag gillar inte tjejer som bär mycket smink och du kan inte se deras ansikte. Några flickor är vackra men osäkra och ser mycket bättre ut utan smink, men beslutar att lägga belastning på."

 Återigen: mycket ledsen, Kim.
När Bieber har hittat en tjej vill han fortsätta, hur fungerar han sitt spel? Stjärnan delade:

"Vid första jag tänker inte låta henne veta - du har att takten själv. Då, kanske i slutet av samtalet, skulle jag fråga henne något i stil med" Har du ett telefonnummer som jag kan nå dig på? " Det är så det går . "


hittat detta på :

JBieberSource.com

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 19:46

"jag vill vara en bra förebild för Justin", säger Ryan till Celebrity Spectacular.

"vi passar bra ihop, han har sinne för humor. Han är som en lillebror för mig".

När vi börjar arbeta, väljer Ryan ut kläder till Justin som han ska använda när han antigen är på scenen eller gör en photoshoot, han gör det säkert att justins favorit saker är på ställning.

"t-shirt, hoodies och keps", Ryan skrattar.

 "han är en cool kille, försöker inte vara för flashy".

Ryan ger oxå Justin råd när det gäller att klä sig för tjejer.

"de bästa rådet jag gett Justin är att bara vara dig själv när du är med en tjej, försök inte för hårt", han ler.

"och bär kläderna, låt inte kläderna bära dig".

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 19:41

  

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!!

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 19:30

  

även om Justins barndom var tuffare än andra barns var, har hans mamma Pattie alltid varit hans största stöd och har gett upp mycket för att göra så att Justins dröm skulle till verklighet.

"min mamma är toppen", han ler.

"hon har varit här sen dag ett och gett mig tillfället att göra vad jag vill, hon har gett upp jätte mycket för min skull och jag är såklart väldigt tacksam"!

Justin är Patties nummer ett prioritet.

Även med hans kändisskap, förväntar hon inte sig något från honom, bara att hans dröm ska bli verklighet.

"hon förväntar sig ingentin från mig" berättar han för Celebrity Spectacular.

"jag betalar tillbaka med kärlek".


översatte från tidnigen om någon undrar var jag fått detta från.

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 18:44

  

  

   

   

   

   

     

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  


mega posters [samma]


  

  

d var många va ? *happyface*

nu ska jag sätta upp allihopa, kanske kommer bild på hur det blev   

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 18:30

det fanns en liten serie, som var ganska rolig & typ över många posters på sötnosen, men börjar med serien.. :

adventures of justin ...

  

  

  

  

  

  

  

  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards