justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 17:30

well, köpte en tidnig, inget annat tyvärr   

bilder kommer senare, det står att där kommer vara MKE posters på sötnosen.

sen när vi va i stan, gissa om jag hade musik på, såklart justin..

alla stirra men men, man måste bjuda på sig själv, sarah tyckte jag sjäng väldigt högt, & när man säger en sån sak, brukar man då inte jävlas & sjunga högre?

jag gör det iallfall, säger bara, ha-ha.


btw, en helt annan sak, detta kommer en som ska på turnè, som justin äta :


Idag handlar om vad varje musiker behöver samtidigt på turné - mat !

Här är fördelningen:
• 10.000 frites förbrukas i en dag.
• 75 Starbucks drycker som konsumeras på en dag.
• Pre-show mellanmål favoriter är Sour Patch Kids och Gummy Worms.

 

så stod det iallfall på j-14.com

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 11:22

nej, nu måste jag fixa mig, ska till stan om typ en timme..

om jag hittar ngt med justin, lägger jag såklart ut det, hoppashoppas     

men vi hörs om några timmar, puss & kram (':


  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 10:41

  

2010 Much Music Video Awards winners:


- Video of the Year: Hedley,

“Perfect”

- Ur Fave Video:

Justin Bieber f/Ludacris, “Baby

- Ur Fave International Video:

Adam Lambert, “Whataya Want From Me”

- Ur Fave New Artist:

Justin Bieber f/Ludacris, “Baby”

- International Video of the Year – Artist:

 Miley Cyrus, “Party in the U.S.A.”

- International Video of the Year –

Group: Jonas Brothers, “Paranoid”

- International Video of the Year by a Canadian –

 Justin Bieber, “One Time”

- Pop Video of the Year: Hedley,

 “Perfect”

- Muchloud Rock Video of the Year: Billy Talent,

“Devil On My Shoulder”

- Muchvibe Hip-Hop Video of the Year:

Trey Songz & Drake, “Successful”

- Muchfact Indie Video of the Year:

Belly f/Snoop Dogg, “Belly”

 

- Post Production of the Year: Hedley,

“Perfect”

- Cinematography of the Year: Trey Songz & Drake,

“Successful”

- Director of the Year: Billy Talent,

“Saint Veronika” (Director: Michael

Maxxis)


source, www.justinbieberweb.net

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 10:38

nu när man hör it, jag tror han menar musiken, inget illa menat till justin då.

men GUUD vad jag diggar honom, jag är liksom in love with harry potter filmerna förstår ni..

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 10:28

  

  

IDAG BÖRJAR HANS TURNÈ WIIIIIE!

  

Av bieberfever♥ - 23 juni 2010 10:22

ni kanske inte håller med, men jag SMÄLTER!


jag hade kunnat sitta & titta på denna videon typ, hela dan om jag nt skulle bort, aaaaaaaw.

  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards