justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av bieberfever♥ - 25 juni 2010 17:00

tänkte att jag kan lägga in lite videor med folk som använt sig av jb's musik, så här får ni några videor.


me like this! (':

 

va gulliga dessa va!

 

jag gillar deras tröjor, liknar hennes i musikvideon lite ju!

 

deras tröjor vill jag oxå ha, lol höhö.


vilka röster! :O


omg, detta älska jag faktiskt, hi-hi.


diggar att alla har likadana kläder & en one time låt wiie. [över duktiga!]


hon sjunger jätte bra!


& till slut en cheer leader ramsa, 1.04 BIEBER FEVER!

men nu har ni ngt att kolla på medan jag är borta, om ni är hemma då xd

vi hörs ikväll / natt ?

  

Av bieberfever♥ - 25 juni 2010 16:30

kolla alla videorna, rekomenderar alla, super söta !

btw, pojken är bara 5 och flickan är 11 !

[& tror flickan kanske pojken oxå träffat honom, de har videor när han sjunger på KISS FM konsert :O & de har träffat tyra banks!!

JAG HAR SETT DE NÄR DET AVSNITTET VAR I SVERIGE OXÅ!]


ett år sen är detta :


15 februari


16 februari


9 april

det var alla med jb de gjort iallfall   

än sålänge, jag kan lägga ut om lägger in mer med jb, prenumererar på på deras youtube account.

  



Av bieberfever♥ - 25 juni 2010 16:15

awww, rätt länge sen nu..

  

Av bieberfever♥ - 25 juni 2010 15:57

bara tog någon video med best moments, aw vad jag älskar honom he-he.

  

Av bieberfever♥ - 25 juni 2010 14:46

har helt glömt bort att lägga in denna videon! :

- justindrewdaily.com

  

Av bieberfever♥ - 25 juni 2010 11:53

Nu måste jag typ äta frukost & lite så.

Kommer fömodligen flera inlägg senare, men ska iväg vid halv 6.

& om det inte blir flera innan jag ska iväg [men det blir det förmodligen] kommer det inlägg när jag kommer hem!

ni får ha det så bra sålänge, så hörs vi, hejdå beliebers!


här får ni en bild på Christian med en Justin tröja på sig.

  

  

Av bieberfever♥ - 25 juni 2010 11:46

  

imorgon blir det i Cincinnati, OH.

  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards