justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 23:45

Jag översätte de Justin skrev:


1. Jag är inte död, jag var tvungen att kolla denna gången men det visade sig att jag lever.


2. Min mamma är en moralisk kvinna... Så vi lämnar bara den för vad den är.. Eftersom det ryktet bara äcklade och kuslade mig..


3. Jag har inte gått med i Illuminati eller i någon annan kultur.

jag är kristen och ber inför varje show och jag är tacksam för varje välsignelse.


4. Jag är inte Peter Pan.. Jag växer upp och min röst kommer att förändras, men inga bekymmer Jan Smith är den bästa sångpedagogen någonsin.. Starkare än någonsin!


5. Jag är inte son till CHUCK NORRIS... Även om han gav födelsedag till Hercules.


6. Jag är inte 10 feet [304.8 cm] och jag skjuter inte eld bollar från mitt arsle.. that was BraveHeart.


7. Ja vi hoppade över 5 .... varför ??? Jag vet inte... 5an chillade och ville inte vara med i det roliga.


8. @asherroth Är inte min riktiga bror ... Han är bara the big bro in the friendship ... Vi har en Bromans. haha.


9. Jag är hemma skolad och jag kommer inte att gå i varje high school i varje stad vi besökt ...

direkt efter:

... Även om jag vill sitta brevid alla er flickor i matte klassen.   


10. Nej CHUCK NORRIS är inte min riktiga pappa fastän han födde Hercules.


Detta tog tid, haha xd

Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 22:36

  

Bilder kommer förmodligen imorgon!

Kanske inatt, vem vet..   

Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 21:56

aaaaaaaaaaw!

han är så söt, men man ser att han är jätte trött.. [han gäspar vid 2.07 :(]

det är lite olika frågor i om han levde i en helt perfekt värld, fast det lever han väl typ i ?   

& detta är en av mina favort intervjuer, super söt!


Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 21:02

För er som följt bloggen sen maj, eller iallfall från den 15..

Det var en kille som jag la upp video på, han sjöng Never Let You Go

nu har han gjort en video till, Han sjunger Overboard..

& Nu har han fler posters & hans hår liknar typ Justins, tror han kanske..

Han vill tydligen ha samma hår som Justin, ovanligt   


Men iallfall, han har lagt in en video innan oxå, någon effect video men Eenie Meenie i bakrunden, kolla om ni vill xd


BTW om ni vill se den roliga videon från maj, gå då till :

sök i bloggen och skriv in :

en kille som sjunger never let you go.

Så kommer den upp :)

DEN ÄR JÄTTE ROLIG DEN FRÅN MAJ HANS PAPPA KOMMER IN & DANSAR HAHAAH!

Så kan ni se som han kille förändrats & med posterna på sötnosen [Justin då!]..


Eenie Meenie effect video :

 


Overborad :

Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 20:45

Jag bara skulle se en sak på musikvideon, Never Say Never, så på ena av musikvideorna är Justins röst ljus & den andra helt mörk .. ?

För jag lyssna på en annan som lagt ut den, så tyckte jag hans röst var helt mörk, så var jag tvungen att gemföra med den kanalen som la ut musikvideon först & jag hade rätt, lyssna :


Ljusare rösten :


Mörkare rösten :

Undrar vad det kan vara..

Kanske att de ändrat på rösten bara, för Jadens är också mörkare..

KONSTIGT!

Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 20:36

Någon undra om jag trodde att Justin kunde bli den nya, king of pop, eller om han inte nådde upp till förväntningarna..


Well jag tkr så här:

Det var ju faktiskt mj som skapa popen eller vad man säger, så jag tkr nog att Justin blir den som för vidare den..


Men det med att Justin behöver lära sig dansa bättre är heeeeelt fel!

Han äger ju på det, han är ju som Michael när han var ung..

Men jag tkr/tror nog att Justin var mke bättre på intrument och så..


Hoppas du fick svar på frågan!   

Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 20:29

  

Naww, jag är säker på att det är han för de står liksom med autograf block och med en jb tröja på sig..

& hans klädstil, med hänget xd!

Han gör nog så för han ska gå från alla galna fans, eller vad vet jag   

Av bieberfever♥ - 29 juni 2010 20:08

  

     

Ni ser kanske inte vad det står, men sök justin bieber somebody to love, så är den längst ner!

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards