justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under juni 2010

Av bieberfever♥ - 21 juni 2010 13:00

  

det tog 30 poliser att arbeta i sammanlagt 161 timmar för justin bieber när han besökte  nya zeeland.


det var 12 poliser på Aucklad internation flygplats 6 timmars vardera inför justins ankomst, så de arbeta totalt 71 timmar & justin hade oxå med sina egna livvakter.


när justin besökte den skolan i nya zeeland var det 4 polismän med honom, 3 timmar vardera.


och när justin lämnade flygplatsen för att åka hem, var det 12 poliser som jobba 6 timmar vardera.


lite info av en text jag läste från nya zeeland besöket den 27-28 april 2010.

om poliser & säkert när han var där.

  

Av bieberfever♥ - 21 juni 2010 12:51

  

Justin Bieber vore ingenstans utan sin mor, Pattie Mallette :

hon flyttade till Atlanta med honom så att han kunde starta sin musikaliska karriär och håller honom startförbud med sysslor och ett utegångsförbud. Men för att hedra Farsdag [det var igår i usa] är det dags att hylla mannen bakom pojken: Jeremy Bieber.
Även Justin uppfostrades av sin mamma i Stratford, Ontario, har hans far har alltid varit en del av sitt liv. "Jag har en bra relation med min pappa,"

Justin berättade för tidningen. "Han lärde mig att köra bil. Han är cool." 

Jeremy säger :

 "Jag älskar naturen. Jag följer och spela en mängd olika sporter. Jag älskar camping och båtliv, men mest av allt, jag älskar att resa."
Platsen [twitter] är också laddad med bar överkropp foton av Jeremy visade upp sitt tatuerade bröstet

- samt bilder på sin son som en ung pojke. (Tidigare i år fick tonåring sin första tatuering: en mås att matcha den fadern har.) "Mitt liv är min son, Jeremy skrev på webbplatsen. "Han är 16 år gammal och är den mest begåvade person jag känner. Han är en" SNYGGING " (precis som sin pappa)!"

  

Av bieberfever♥ - 21 juni 2010 12:45

        

shiiiit, vad snygg han är!

älskar kavajen (a)

  

Av bieberfever♥ - 21 juni 2010 12:36


Detta var orsaken till att många, många, många av er campa utanför flera dagar i sträck.

Det är en stor anledning till varför du lyssnar i kväll.

Och det kommer förmodligen att leda till flera tusen, vänta, miljontals äktenskap förslag.

Justin Bieber!

Hur onda var hans resultat?!?

Somebody To Love till Baby? Två för en?

 Ja, tack!

Methinks Biebs kompis Usher har hjälpt den kanadensiska sångaren på hans danssteg. Det betalas naturligtvis av!

[text från mmvas hemsida, & videon hitta jag när jag skulle leta upp videor justin sjöng från mmva då]

jag tyckte det passa ihop på ngt sätt, höhö.


  

Av bieberfever♥ - 21 juni 2010 12:33

                                                            

över coolt att han har sån guld mick !

& att det står jb bakom honom & typ på sidan   

  

Av bieberfever♥ - 21 juni 2010 12:15

vid 2.00 börjar han sjunga baby så ni vet :)

  

Av bieberfever♥ - 20 juni 2010 20:00

hon är precis som mig, vi har [hade?] en sån, jag vågar nt, jag gör exakt så, tänker göra det men sen näe, haha så ballt när hon säger jag ska, så när hon nt gör det, börjar alla säga ngt samtidigt xD

[vet att videon nt är så ny..]

  

Av bieberfever♥ - 20 juni 2010 18:45

  

Justin Bieber lämnades chockad när flera brittiska fans bad om hans autograf efter att de misstog honom för en brittisk skådespelare.


Baby hit-maker har samlat en massiv efter världen över sedan han sköt till
stjärnstatus förra året och som regelbundet mobbad av tjejerna när han visas offentligt.


dock har Biebers rykte inte nått fram av alla delar av Storbritannien - en grupp tonåringar som nyligen närmade sig sångaren eftersom de trodde att han var 17-årige skådespelaren Thomas lag från Brittiska tv-serien Eastenders.


Han säger, "Vissa flickor bad om min autograf och sade sedan" Vi älskar dig i EastEnders. "
Jag hade aldrig hört talas om showen.

Så googlade jag på skådespelare, och, antar jag, det finns värre människor att jämföra med. "

  

jag tkr nt de är speciellt lika..

& detta hitta jag på j-bieber.org [inte bilden!!]

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards