justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under juni 2010

Av bieberfever♥ - 28 juni 2010 12:02

oj vad det skriks oxå!

utan tröja ooooh vad snygg!

  

Av bieberfever♥ - 28 juni 2010 11:53

I en radiointervju, M.I.A tog tillbaka sitt tidigare uttalande om att Justin Biebers video var mer offensiv än hennes musikvideo till sin låt "Born Free".

Detta är vad hon sagt tidigare:


"Jag tycker den nya Justin Bieber videon är våldsammare och mer av ett överfall för mina ögon och sinnen än vad jag gjort.

"Vi är inte säker på vilken JB video M.I.A talade om, och det är oklart om hon skämtade.
Men här är vad M.I.A sade nyligen om hennes tidigare uttalande:


"Jag sa att jag hittade hans video stötande eftersom folk sa min video var stötande, men jag sa det som ett skämt och det slags spårat ur. Jag mår dåligt av det, eftersom jag har några familjemedlemmar som älskar Justin Bieber, och nu kommer de inte att prata med mig.

Jag behöver att mina lilla kusiner att prata med mig.

 

undar vilken video hon mena, tror nog never say never..

men vet inte riktigt!

  

Av bieberfever♥ - 28 juni 2010 11:46

Justin Bieber tog till sig Twitter för att låta sina fans vet att han önskade att han kunde närvara vid BET Awards igårkväll, men han kommer inte att avboka hans fans som gick på hans konsert igår.

Här är vad han skrev:


"Rullade in Milwaukee för showen idag ... kommer bli stort ... 22.000 människor utsålda jag hört. Saknade alla i LA för BET Awards "


"Ville bara säga att jag hade varit på priserna, men detta visar var bokade innan de nominerade kom ut, och jag avbokar inte shower ..."


"Jag skulle aldrig avbrytat en show och svikit fansen om jag inte fick ... men jag önskar jag var där också, eftersom jag har äran att bara vara nominerad"


"Varför har vi inte planera för BET Awards?? Tja ärligt människor, inte många av er trodde att den vita pojken från Kanada tänkte bli nominerad. men ... "


"Bara visar att musik är färgblind! Det är den universella språk och bra musik för oss alla tillsammans ... så det ska vara "


"Så tacka fullständig på BET och lycka till alla kandidater 2nite ... jag är hedrad och tacksam och låt oss hålla njuta av denna musik tillsammans! tack. "

  


Av bieberfever♥ - 28 juni 2010 11:39

J-14 ger dig fortfarande rolig fakta om Justin Bieber: s turné.

Justin rockar inte bara scenen med sin ljuva röst och mjuka färdigheters

dans, han spelar också gitarr och trummor!

Snacka om en trippel hot!


• 20 gitarrer kommer att användas för resan.
• 2,000-3,000 anpassade gitarr plockar kommer att användas för resan.
• 120 strängar används per vecka för att restring gitarrerna.
• 15 trummor är på scenen varje show.
• 14 pinnar varje vecka används av trummisen.


Av bieberfever♥ - 28 juni 2010 11:34

förlåt för jag typ nt blogga alls mke, skulle träffa en kompis, så träffa vi lite andra så tiden liksom rusa iväg, så skulle jag hem, men så sov jag där ist, men idag ska jag oxå iväg lite, men bloggar ikväll oxå.

men nu kommer många inlägg :d

  

Av bieberfever♥ - 27 juni 2010 14:10

Det är bilder från My World 2.0 skivan.

  

Av bieberfever♥ - 27 juni 2010 14:05

Justin är nominerad på en sak till, på BET AWARDS!

men om ni har twitter, skriv ett inlägg, #BETBIEBER, det är så man röstar, så rösta på!

så här ligger det till :

  

  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards