justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av bieberfever♥ - 3 juli 2010 17:50

Jag trodde att jag skulle hem idag Sandra lämna mig hos mamma, men följde med henne igen, utan data..

Så gör ett snabbt inlägg från hennes data, men kan inte vara inne länge.

Men imorgon blir det helt klart inlägg, många, för missar ju att blogga idag, sorry!

Hinner inte kolla kommentarer heller.

Men lovar att blogga imorgon, ni har mitt ord.  

byebye beliebers.

Av bieberfever♥ - 3 juli 2010 00:37

Bara så ni vet, kommer jag inte kunna uppdatera förrän jag kommer hem, vet inte riktigt när jag kommer hem imorgon, men ska först iväg lite med Sandra..

Men bloggar extra mycket när jag kommer hem så det blir bra endå   

Men nu ska jag antigen spela Wii, ha-ha :d

Eller så ska jag sova, vi får se, men hörs imorgon.


HEJDÅ BELIEBERS.

Av bieberfever♥ - 3 juli 2010 00:27

Sandra [min syster] fråga om jag ville ha en tidning, frida sommar special, så sa jag visst, tack.

Så kolla jag i den, å finns där en poster på Justin & lite text om honom + någon annan sak som handlar om han..

Jag blev jätte glad, lägger in bild på tidningen & det som finns i den imorgon.

För jag kan inte lägga in bilder på datan från mobilen nu för har inte med den USB eller vad det heter som man lägger in bilder ifrån..

Men bara så ni vet d.. :)


Av bieberfever♥ - 3 juli 2010 00:03

OKEY, här är ett par bilder..

                     

                

        

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards