justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av bieberfever♥ - 4 juli 2010 22:45

  

Han kan bära samma kläder utan att det är några konstigheter.

 

Han går upp nästan 5 varje morgon för han ska gå till skolan och göra vid sig. [Det var innan My World Tour!]

 

Han tycker det är bekvämt att repa i sin pyjamas.

 

När han ser videor på youtube videor på småflickor som är omkring 1-3 tänker han på sin lilla syster Jazmyn.

 

Vilka sorts videor kollar Justin på, på youtube?

Jo, roliga videor när folk gör bort sig. 

Av bieberfever♥ - 4 juli 2010 22:35

Fått en fråga i bloggsvar för inte så länge sen, om jag kunde lägga ut, detta visste du inte om Justin?

Jo visst kan jag det, ska bara hitta något såm inte "kommit ut" så alla vet det, men de kommer i nästa inlägg, vet inte riktigt hur många saker jag ska ta menmen, vi får se.   

Av bieberfever♥ - 4 juli 2010 22:03

 

På den första bilden står de ungefär att det hänt en hemsk olycka med Justin.

OMOGET :SSS

& detta hitta jag själv [de första bilderna hitta jag på justinbiebershrine.bloggspot.com]

  

Täckte över de som inte var elakt, asså hur orkar man hålla på?

Skaffa ett liv säger jag bara :s

& Måste bara skriva detta, fyfan vilka jävla elaka idioter det finns i världen, om jag hade blivit känd och sett något sånt här, fyfan vad jag mått dåligt.

Om de nu vill att Justin ska "gå och dö" då kan de väl lika gärna bra dö själva.

Får sån jävla damp, brukar nt skiva sånt här, så tro nt jag är en b**ch, haha   

 

Av bieberfever♥ - 4 juli 2010 21:48

Bara för jag är helt förälskad i where are you now, nya versionen..

Helt sorlig den är, inte för den andra versonen inte var det, men jag vet inte..   

& denna bilden är klockren:

Jag vet inte om jag ska börja med, dagens låt och såna saker.. ?

Jag är inte säker, fast då kommer det nog inte BARA vara Justins låtar, fast är inte säker att jag ens ska göra det..

Och detta är lite tidigt att berätta, men ska på kalas på fredag, sen ska jag sova över där till söndag, så kommer inte uppdatera något viktigt, men kommer ställa fram tiden, så det kommer bli inlägg endå de dagarna jag inte kan blogga, fast inget jätte viktigt och så, fast det blir ju endå inlägg..   

Av bieberfever♥ - 4 juli 2010 20:51

du är ä g d Usher   

Av bieberfever♥ - 4 juli 2010 20:46

Det verkar som ebaumsworld invasion av Justin Bieber plötsligt har exploderat i de vanliga vyn under senaste par timmar ebaum nollställs in på hans YouTube-videoklipp

Alla hackare håller på att redovisas i kommentaren område på YouTubes videor, förlagsverksamhet destruktiv kod inuti tältet taggar.

YouTube naturligtvis pågår att stoppa denna typ av episoder genom att ta bort det skadliga kommentarer.

Dessa koder har nu spridit sig ut till nästan alla genrer av video på youtube, från musikvideor till instruktionsfilmer, även slumpmässiga vlogs har varit föremål att bli attackerad.
Medan vissa människor sätter upp en omdirigering till andra webbplatser kan du också hitta tveksamt med bilder och popups nu nedskräpning hela youtube som om någon hade angripna området med ett dödligt virus.
För att skydda mot dessa attacker kan du stänga av kommentareren, eller bara aktivera kommentaren efter att du har gått igenom dem, inte att YouTube kommer att få allt detta sorteras inom 24 timmar eller mindre.


-jbiebersource.com

Av bieberfever♥ - 4 juli 2010 20:33

Gjorde detta innan, men internet dog så det kom aldrig upp på bloggen, men nu så.. :)

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards