justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av bieberfever♥ - 7 juli 2010 23:37

Det har nästan inte funnits något att skriva om, så tänkte att jag kunde "utnyttja min tid" för jag hade inget att göra hehe..

Btw, första gången jag använde "rörliga" bilder.. [:

BOM BOM POW:

& Håller på med "shake it" oxå, nästan klar, men vet inte ifall jag ska lägga in den än, kanske kan sätta fram tiden till lördag, är ju inte hemma då..

Vi får se   

Av bieberfever♥ - 7 juli 2010 19:32

Vet att jag lagt ut två bilder från denna photoshooten, men nu finns det 150+ bilder, tkr de är så fina, så jag gör bild inlägg med de olika sakerna som finns med i denna photoshooten, första saken. GITARR:

  

  

Av bieberfever♥ - 7 juli 2010 19:16

Jag hade inte sett denna bilden innan, så SÖT!

Av bieberfever♥ - 7 juli 2010 19:05

Ser ut som någon kan följa i Jonas Brothers "fotspår"!


I en kommande speciell för E!, Justin Biebers mamma, Patti, berättar om sin sons kärleksliv (pinsamt mycket?).


"Han uttryckte sin önskan att stanna ren, sade hon och tillade att han vill" hedra kvinnan och behandla kvinnor med respekt, så förhoppningsvis som stannar på det sättet. "


Nå, allt vi kan säga är "awwwww," även när vi är vid tanken på att en av våra föräldrar öppet diskutera våra personliga saker.


Vad gäller frågan huruvida JBiebz faktiskt skulle kunna stå emot alla tjejer där ute?

Eh, skulle han antagligen övervintra flera år att ens få ett skott av som händer!


Ren eller inte, kolla VID mer spännande saker, bland annat en intervju med Usher och Justin's mormor försöker göra den speciella hair flipen!

Av bieberfever♥ - 7 juli 2010 18:42

Jag vet inte om jag la in denna videon?

Men här får ni den igen om jag inte la in den innan, hittar inte den iallfall..

& Tack för du skicka videon, uppskattar det väldigt mycket 

Och om ni har något ni vill att jag ska lägga in, skriv en kommentar eller på bloggsvar så kan jag säkert ordna det   

Av bieberfever♥ - 7 juli 2010 18:30

Wow, tiden går fort, tänk så mycket som hänt på bara ett år!

Av bieberfever♥ - 7 juli 2010 18:21


Om Keith:

Han gillar att göra YouTube-videor på fritiden, varje vecka , han gör videofilmer om Justin Bieber, parodier på låtar, skotrar, och något intressant som händer i hans liv.

Keith har varit med på Cartoon Network reklamfilmer visa upp sin talang för scootering med Nextsport Fuzion skotrar.

Med över 5.000 prenumeranterr på Youtube, fortsätter Keith Zadig att göra videor varje vecka hoppas att det blir något någon dag, en karriär.


Av bieberfever♥ - 7 juli 2010 18:17

HollywoodNews.com: Justin Bieber hade ett enormt framträdande på Macy's 4 juli Fireworks Celebration.

Dessutom är han på sin första "My World"-turné och titta på hans senaste singel "Somebody to Love" klättra på listorna.


Men visste du att Bieber är ett fan av Mick Jagger?

Tonårs stjärnan twittrade "Mick Jagger is a trending topic…why? Because Mick Jagger is the man and was trending far before twitter came along. True Legend."


Vi är glada att höra att Bieber har en uppskattning för äkta rockstjärnor!

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards