justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av bieberfever♥ - 11 juli 2010 21:00

Tänk och få se honom live någonstans, vilken dröm!

Av bieberfever♥ - 11 juli 2010 17:42

2.44 snackar hon om Justin, hans hår   

-j-bieber.org

Av bieberfever♥ - 11 juli 2010 17:35

Naaaaaaaaaw, han är för gullig!

Av bieberfever♥ - 11 juli 2010 17:22

Justin sam: "Det är läskigt när tjejer är runt omkring mig och jag kan inte gå någonstans." I Seattle han blev angripen av ett fan.

"Hon försökte krama mig men tacklas mig istället. Det var verkligen läskigt, säger han och rös.


Justin är singel nu - antagligen till en skakig start med dating.

Han kysste sin första tjej vid 13 års ålder.


Detta är styrkan i Bieber feber nu om att amerikanska Kim Kardashian mordhotats efter att Justin skämtade att de var ett par.


Om du vill vara hans drömtjej, måste du ha "fina ögon, ett vackert leende".

Justin sa: "Jag är singel och redo att mingla."


Oroa dig inte, plocka en flicka kommer att vara ett fall av Eenie Meenie miny mo ...



Av bieberfever♥ - 11 juli 2010 17:16

Justin hittades Scott "Scooter" Braun, som var imponerad av Justin's "talang".

Men mamma Pattie som är hängiven kristen vände nästan ner honom eftersom han var jude.


Hans envishet lönade sig dock och Scooter är ansluten till Justin och med den amerikanska R'n'B stjärnan Usher är hans manager, som slog ut konkurrensen Justin Timberlake.


Usher sade: "jag kände igen här killen och han var redo att bli en stjärna." Och han hade rätt. Justins debutsingel One Time blev en succé i tio länder, gjorde sin tvådelade första album My World honom den första konstnär som har sju låtar debut i den amerikanska Billboard Hot 100, och han har sjungit för USA: s president Barack Obama två gånger.


Uppmärksamheten har varit så ursinniga att Justin, som lider av klaustrofobi, har tvingats ställa in spelningar efter tusentals skrikande fans som orsakade farliga krossar.

Av bieberfever♥ - 11 juli 2010 17:14

Men en ny biografi avslöjar att Justins väg till berömmelse följde en tuff uppväxt.

Mamma Pattie var bara 18 när hon blev gravid. Hon senare skilde Justin pappa Jeremy Bieber, och tog två jobb att gå ihop.


Justin påminde: "Jag växte upp under fattigdomsgränsen. Det gjorde mig starkare. "


Hans lilla kroppsbyggnad och kläder Tatty gjorde pojken som är mörkrädd och sover med lampan på offer för grymma översittare.

Men de kunde inte bryta ner hans musikaliska talang. Han lärde sig att spela trummor när han var fyra, lärde sig gitarr vid sex på en begagnad instrument, behärskade piano och trumpet och började sjunga som en hobby.


Han var en naturlig, skolpojke men hade också en känsla för idrott och kunde ha fortsatt att vara en ishockey stjärna. Han sade: "Jag sjöng men det var bara på skoj. Jag tog aldrig det på allvar. Jag var verkligen fokuserad på sport. "


Men han började komma in talangjakter, och var tvåa i Stratford Stjärnor, hans lokal version av X Factor. Men sitt stora genombrott var nere på sin mamma att sätta sitt resultat på YouTube så familj och vänner inte skulle missa. På bara sju månader hade över 10 miljoner tittat på hans videor.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards