justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av bieberfever♥ - 14 juli 2010 21:00

  

Visste du att "Omaha Mall" var ett topp trender ämne på Twitter tidigare i veckan?

Om du är Belieber, du vet nog varför.

Den 3 juli var Justin Bieber och hans följe på väg till Westroads Mall innan hans framförande i Omaha, Neb. JB och hans besättning sedan kom upp med en freestyle låt om "Omaha Mall", som har blivit en total känsla på webben.
Justin spelades in i hans bil, rap och skrattar med sina vänner innan de skulle göra några inköp.

Videon visar honom gå genom JC Penney och sjöng låten på kameran, men det var bara för det var roligt.

"It is very funny when I hear people thought OMAHA MALL was a real song...we were just having some fun," Justin twittrade.
Fans började omedelbart prata om låten och de kunde inte få texten ur huvudet. Allt Twitter prat drivit frågan till toppen av trender diagram, och även talkshow värd Conan O'Brien twittrade om det.  "Why is 'Omaha Mall' trending?" skrev han. "I didn't even know Nebraska had people, let alone a mall."

Efter en inledande surr, spelade Justin och hans vänner en "officiell" version av låten, som är en del av anledningen till att hans fans trodde "Omaha Mall" var en seriös låt.

Av bieberfever♥ - 14 juli 2010 20:29

  


Detta är en TV Slam dunk!


Justin Bieber är förvisso en ganska [MYCKET] bra spelare - men nu är han på väg att ta en Hall of Famer! Justin kommer att bli en gästroll i den kommande säsongen av Shaq VS. - En primetime TV händelse som grop de fem fot JB med de sju fot Shaquille O'Neal!


Men oroa dig inte,  det kommer inte finnas några hoppande involverade: Justin kommer att ta på det gigantiska fyra-tiden NBA mästare i en sång tävling! Nu är bollen i JB: s domstol, eftersom det är hans kinda spel! Och plus, om du någonsin hört Shaq sjunga, ja, då vet du att det var smart av honom att gå in på basket!


Säsongen börjar den 3 Augusti , men det finns inget ord på dagen att Justin kommer att visas. Närhelst det är, vi är redo för lite LOLs - kanske han ska sjunga "We Are The Champions" att smörja in Shaq ansikte (om han kan nå!).

Av bieberfever♥ - 14 juli 2010 20:23

  


161 centimeter långe Justin Bieber verkar inte gilla sin längd – när stjärnan nyligen poserade på röda tillsammans med Selena Gomez bad han skådespelerskan att ta av sina skor.


-Förra gången jag hade klackar bredvid honom frågade han mig om jag kunde ta av dem eftersom han inte ville se kortare ut, säger Selena till Sugar Magazine.

Justins förfrågan fick dessvärre ett blankt nej.


-Jag skrattade och sa ”Nej, jag tänker inte ta av mig dem, du kommer inte få mig att ta av mig mina skor”, avslöjar hon.

 

Spana in Justin tillsammans med betydligt längre kvinnliga stjärnor i galleriet ovan!

 

Hmm, 161 centimeter är han väl dock inte ?

Inte längre iallfall..

 

msn.se

Av bieberfever♥ - 14 juli 2010 20:20

Justin Bieber gör kometkarriär och just nu verkar det mesta gå den unga stjärnans väg. Men det fanns en tid då allt inte var lika enkelt.


Den 16-åriga sångaren berättar för den australiensiska tidningen Sunday Herald Sun om den tuffa period för sex år sedan då hans mamma Mallette och pappa Jeremy skildes.


-Skilsmässan sög verkligen, säger han.


-Men det gjorde mig starkare. De vet att jag tog det väldigt hårt. Jag fortsatte att säga till mig själv att det inte var mitt fel. Det hjälpte mig att ta mig igenom det.


Idag tillbringar Justin mest tid med sin mamma som följer med honom på turné, men han menar även att han fortfarande har en bra kontakt med sin pappa.


msn.se

Av bieberfever♥ - 14 juli 2010 20:08

Train, “Hey, Soul Sister,” 3.38 million
Usher feat. Will.I.Am, “OMG,” 2.63 million
The Black Eyed Peas, “Imma Be,” 2.58 million
Lady Antebellum, “Need You Now,” 2.57 million
Taio Cruz feat. Ludacris, “Break Your Heart,” 2.53 million
Ke$ha, “Tik Tok,” 2.53 million
B.O.B feat. Hayley Williams, “Airplanes,” 2.45 million
Katy Perry feat. Snoop Dogg, “California Gurls,” 2.39 million
B.O.B feat. Bruno Mars, “Nothin’ On You,” 2.30 million
Justin Bieber feat. Ludacris, “Baby,” 2.17 million

Av bieberfever♥ - 14 juli 2010 20:04

Esmee pratar om Justin's i hennes liv - mentor Justin Timberlake och superstjärnan Justin Bieber.

I början pratar hon om Justin Timberlake.

vid 1.55 börjar hon pratar om Justin Bieber.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards