justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av bieberfever♥ - 17 juli 2010 23:27

Ni vet ju att Justin älskar hundar, well det gör jag också kan jag tala om för er   

& Jag vet att detta är en jb blogg, MEN ni kommer inte ångra er att jag la upp denna bilden på mina hundar.

Ludde och Shaggy heter de, Ludde är den bruna och Shaggy är den andra då såklart.


Av bieberfever♥ - 17 juli 2010 22:02

Jag tycker det är sååå synd att de låtarna inte är med på skivan.


Pick Me


Kiss N Tell

Av bieberfever♥ - 17 juli 2010 19:25

Nytt rykte igen.

TRO INTE PÅ DET, men min kompis på youtube eller ja flera st av mina vänner på youtube har hört att det ryktats om att justin redan förlorat oskulden till en som heter Sara.

Och alla skriver det är sant och massa sådant.

MEN, varför skulle han svika sin mammas förtoende och gud?

Och, ingen av hans flickvänner har hetat Sara eller något sånt.

Så om ni hör något om det, så är det inte sant, jag är 100 % säker att det inte är sant.


Av bieberfever♥ - 17 juli 2010 18:29

Tänk så mycket som hänt på bara ett par år..

Världens bästa.

Älskar det lilla skrattet i början, du är för GO, haha.

Av bieberfever♥ - 17 juli 2010 18:06

  


Sean Kingston chattade w / Popstar! om sin BFF Justin Bieber.
Var du nervös när Justin körde din Ferrari: Jag var arg i början, Nej, Bieber krascha inte min bil! Men sen tänkte jag det är Justin Bieber så om han kraschar kan han lämna över en fin check så kan jag gå och köpa en helt ny Ferrari, en nyare en! Ungen är 16. Han hade hans tillstånd. Det var riktigt skönt.


Vad är det som gör Justin så cool?
Justin är så ödmjuk och så charmig!
Du måste älska honom! Min mamma säger att hon vill packa upp honom i hennes resväska och hålla honom! Nä, han är en bra kompis. Det är min lillebror, man.


Vad är det bästa med att skriva låtar med Justin?
Jag kunde skriva något och han kommer att göra det på sitt sätt fast ännu bättre eftersom hans röst är så fantastiskt!
Jag skulle kunna skriva en låt som säger: "Bla, bla, bla" och han skulle sätta sin ton i det och det skulle låta fantastiskt. Den skulle vara nummer ett.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards