justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av bieberfever♥ - 18 juli 2010 23:15

Okej, jag antar att nästan alla av er har bdb [bilddagboken]?

Och det är ju väldigt många av er som tror att Justin har bdb..

Och jag vet att folk från andra länder kan ha bdb, men liksom, om man nu säger att man är "Justin" "Miley" Selena" osv..

Varför tar man då en bild som inte ens är på sig själv?
Well, det kanske liknar en LITE men hallå, äkta fans ser väl att det inte är idolen på bilden?

Liksom, JustinTheReal har ni säkert hört om?
Han och Selena blev ju tillsammans, via bdb... :s

Nej Justin har ingen flickvän.

Det finns jätte många som säger jag är den personen jag är den, på engelska men tro inte dem.

Såklart får ni ju det, men det är ju bara fake allting.


Och ni som orkade läsa allt, JustinTheReal la in denna bilden på "sig själv"

Hahaha, det är ju bara roligt, hur kan man gå på att det är Justin?
Det är ju han som jag har skrivit om för ett tag sen, han är från Brasilien, ni vet han jag skrev som acca mig på myspace?
Och om ni är förvirrade, är inte det Justin, NEJ.

Han heter Theo.

Och för att ni ska tro mig, får ni några fler bilder på honom och Justin, likheter..

[Bilderna är från theos myspace!]

  

& Visst de har sina likheter, men man kan väl endå se skillnaden?

Av bieberfever♥ - 18 juli 2010 22:33

Det är en video på Justin & Christian

Videon är över ett år gammal, vet faktiskt inte varför jag inte lagt upp det tidigare, de är för roliga.

Av bieberfever♥ - 18 juli 2010 22:20

 

Hehe, jo det är faktiskt Justin som sjunger, men det är en studioversion, en nyare alltså.

Jag har orginalversionen på min mobil också, jag tror du menar denna låten:

Hoppas du förstår vad jag menar   

Av bieberfever♥ - 18 juli 2010 18:09

Justin twittrade deras youtube kanal, han skrev:

Så sött..

& ja HAN ÄR INTE DÖD.

Men är är de Cover på Baby

Av bieberfever♥ - 18 juli 2010 17:59

 

LÅT

 

Where Are You Now


Av bieberfever♥ - 18 juli 2010 17:45

  

Favorit dejt plats är på stranden eller på en romantiskt resturang.

 

Hans favorit färg är lila.

 

Han gillar inte arga människor som aldrig skrattar.

 

Favorit färg på klädesplagg är grön och lila.

 

24 november 2009 bröt han sitt ben på scenen under en konsert.

 

Han brukade tjäna in mycket pengar genom att spela på gator och torg.

 

Han måste alltid skaka på håret för att det kommer för ögonen.

Av bieberfever♥ - 18 juli 2010 17:23

Hahaha, bästa intervjun.

"I have been answering that question like 5 million times".

NAW, haha det kan säkert stämma, haha   

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards