justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av bieberfever♥ - 23 juli 2010 23:33

Iyaz la in denna på sitt youtube account:

Av bieberfever♥ - 23 juli 2010 21:45

  


Här är ett bra skäl till Justin Bieber fans att sluta skrika så högt. Justin tror att han börjar gå döv vid 16 års ålder!


"Jag tror att jag har tappat 80 procent av min hörsel," Justin berättar till Vibe. "Jag har definitivt mycket höga fans."


Han kan ha sagt det som ett skämt. Eller inte. Men låt oss inte ta chansen. Lägre det en decibel eller två, damer.


En sak till som Justin oroar sig över?
Puberteten.

"Allas röst förändras. Puberteten är en naturlig sak, säger han i intervjun. "Det är inte så att så fort du träffar puberteten ska du sluta sjunga. Usher är den bästa mentor i världen, och han överlevde puberteten. Han berättar för mig vad jag ska göra, och vad man inte ska göra. "


När det gäller vad som kommer efter puberteten ... ja, det är en annan historia.

 

"Min mamma har mig på ett stramt koppel och [hon] är en riktig skyddsutrustning. Vissa flickor bär ingenting, säger han till tidningen. "Jag kan inte ljuga, jag är 16, jag hatar det inte. Jag har inte en flickvän. "

 

Men en sak hans mamma inte vet är att när hon får honom att kliva av sin dator, finner han en annan väg.

 

"Hon tar min dator [vid midnatt] så jag kan sova, säger han. "När hon tar bort min dator,spelar jag fortfarande med min IPAD. Hon vet inte. "

 

Oj. Hon vet nu ...

www.Zap2it.com

Av bieberfever♥ - 23 juli 2010 20:45

        

Av bieberfever♥ - 23 juli 2010 16:32

BILD

 

  

 

Av bieberfever♥ - 23 juli 2010 16:30

  

Vi anade att han skulle göra något liknande förr eller senare, men nu är det bekräftat, popsensationen Justin Bieber har fått sitt första skådespelarjobb! Och kan ni gissa var? På den populära serien CSI: Crime Scene Investigation! Justin kommer att göra sin debut på showens säsongpremiär den 23e September och en källa avslöjade vad för sorts roll han kommer spela:

"Jason McCann, en problemfylld tonåring som tvingas göra ett hemskt val gällande sin enda bror, ett val som leder honom till en explosiv konfrontation med CSIs"

Och bli inte helt galna nu, men det ser ut som om Justin kommer vara med i mer än ett avsnitt! En CBS representant sa att storyn inte kommer avslutas förrän senare i säsongen!

 

Detta var mkt bättre än vad jag skrev i det förra inlägget..

Tack till Mrs bieber xd som skicka sidan där detta stod!

Av bieberfever♥ - 23 juli 2010 15:49

  

Första fråga, vem tjejen är, det är Caitlin, Justins ex.

Det är gamla bilder :).


Ja det är faktiskt väldigt svårt att hitta rörliga bilder, men det finns en sida man hittar rörliga bilder på gifsoup.com, det står lite längre ner deras adress tyvärr.


Men sen finns det denna sidan gickr.com, man gör egna rörliga bilder, 3-10, antingen tar du bilder som hör ihop, eller helt olika :)


Och på fanpop, finns det lite olika också, väldigt små dock, men det finns ett par.

Om du menar rörliga bilder med Justin.


Sen kan du alltid söka tex, Justin Bieber gif/gifs.

Eller Justin Bieber animations.

  

& Tack som mkt! (:


Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards