justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av bieberfever♥ - 3 augusti 2010 23:09

  

Jag vet inte om du glömde skriva in din blogg eller om du inte har ngn, så svarar här istället!

Japp han kommer, jag la in detta igår tror jag, Justin skrev på sin twitter:

  

Han kommer förmodligen komma nästa år då, det blir en europa turnè!

Så det ska bli riktigt kul, jag är jätte glad och lyyyycklig! :D

Av bieberfever♥ - 3 augusti 2010 22:46

Kommer du se The Karate Kid på bio?

Svara på sidan, skulle varit roligt och se vem som kommer att se den!  

Av bieberfever♥ - 3 augusti 2010 22:20

Ni vet att jag älskar den kanalens videosar, hehe!

Justin Bieber // Touchin' On My.

Av bieberfever♥ - 3 augusti 2010 21:09

Japp, okej så här gör du:

Först trycker du ju på Prtsc Sysrq, sen går du då till paint..

Så för att klista in bilden trycker du Ctrl V, så kommer då bilden upp,

nu ska jag försöka visa, hoppas du förstår [det är inte alls komplicerat!]

Och skriver hur du paintar också för er som nt riktigt vet hehe:

RANDOM BILD FRÅN MIN BLOGG!

  

Den är ju längst till sidan nu, sen vill du ju klippa bort det andra också, och för att nu ska få hela bilden, måste du gå längst ner till vänster så du ser att det bara blir bilden..

Men sen brukar folk spara på JPEG och det blir inte alls bra den bilden, men då ska du spara på PNG så blir det exakt så som den ska se ut!

  

Hoppas du förstår!


JPEG  



PNG

 

  

        

HOPE U SEE IT (:

Av bieberfever♥ - 3 augusti 2010 20:44

  

Hmm..

Av bieberfever♥ - 3 augusti 2010 20:31

 


Svåra tider? Knappast!

Justin Bieber - som fortsätter att visa att allt han rör vid blir till guld - nyligen gav han ett större rop ut till den egendomliga MTV komedin The Hard Times av RJ Berger.


"Träffade bara killarna som skapat den nya serieon visas på @ MTV" The Hard Times # RJBerger "- bra dudes" twittrade JB den 19 juli. "Visas ikväll på MTV kl 22:00. Funny stuff."


Tack vare dessa två meningar, har tittarsiffrorna höjt med över 30 procent under de senaste veckorna, vilket leder till att The Hard Times får en andra säsong.


"Hard Times är en komedi om en nördig high-school student som helt plötsligt blir populär när hans klasskamrater upptäcker att han har en enorm "manlig sak" sa MTV, set är ett problem för oss, men Bieber: s fans är vansinnigt lojala och jag tycker det verkligen har hjälpt showen!"


SOURCE

Av bieberfever♥ - 3 augusti 2010 20:21

Justin Bieber skriver självbiografi

16-årige sångaren vill dela med sig av sitt liv  
  
Justin Bieber är aktuell med sin första självbiografi

Han är bara 16 år, men har redan så mycket att berätta om sitt liv att det blivit dags för en självbiografi. I oktober lanseras boken "Justin Bieber: First step 2 forever: My story", om och med flickidolen Justin Bieber.


Självbiografin, som först ska släppas på engelska i USA och Storbritannien, sägs handla om den kanadensiske sångarens resa till toppen och ska illustreras med exklusiva och aldrig tidigare visade bilder.


— Varje dag vaknar jag och inser hur lyckligt lottad jag är. Mina fans har spelat en så stor roll i allt det här och de gör det möjligt för mig att leva i min drömvärld. Jag ser fram mot att få dela med mig av lite till av mig själv med hjälp av denna bok, hälsar Justin själv i ett pressmeddelande.


Justin fick sitt första skivkontrakt när han var 13 år sedan han gjort sig ett namn på Youtube med sina tolkningar av kända låtar. Han har sålt över 5 miljoner skivor och videon till låten "Baby" har setts över 250 miljoner gånger, vilket är musikvideorekord på Youtube.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards