justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 23:39

Justin twittrade:

It's OFFICIAL- "U SMILE" is gonna be the New Single!! The song is dedicated to the fans so this one is for all of u!! Radio here we come!!

  

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 23:09

  

Jag tror jag gjorde det liite för svårt..

Men det fanns faktiskt en som gissade på Ashley och den personen var..:

bunnys.blogg.se

MEN Det var faktiskt en tjej som skrev Mary-Kate Olsen & hon skrev det först & jag vet inte om man blandar ihop hur de ser ut så tycker hon förtjänar en länkning också:

eenjessica.blogg.se

 

GRATTIS :D

& Imorgon blir det en ny kändis, och då ska jag göra det lite lättare att se vem personen är ;)

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 21:08

Okej, jag är vääääldigt sen med detta, fast jag kollade runt lite på Fokis videobloggar, då har hon visst Justins & Seans låt i bakrunden, tänkte det var lite värt att berätta ;)


Sen får ni inte glömma att twittra #SwedenLovesJDrewB till Justin mellan 17.00-0.00!


& Sista grejen, ska bara kolla på min nya film, sen berättar jag vem som gissat rätt, om någon nu gjort det ;)


HÄR ÄR FOKIS VIDEOBLOGG FÖR ER SOM VILL SE!

 

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 19:30

GISSA KÄNDISEN

& Nej, det är inte Justin ;)

 

     

Den första som gissar rätt får en länkning :D

Vet inte om den är för lätt/svår första gången ju hehe :)

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 18:15

Behind the scenes bilder, älskar allihop! :D


    

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 18:05

Eftersom det inte händer något speciellt i biebervärlden just nu, så det finns inte så mycket att skriva om..

Som jag skrev i det förra inlägget, kommer snart en liten tävling!


JAG KÖPTE DENNA IDAG, HAR DU SETT DEN?
ÄR DET BRA?

VAD TROR DU? [:

  

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 16:34

Ska bara till netonnet, ska handla lite saker, sen blir det gissa kändisen,  vinnaren får en länkning ;)

kram!

  

strunta i texten på sidan ;)

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards