justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av bieberfever♥ - 20 augusti 2010 23:50

Om ni undrar var det är någonstans, så är de i Barbados ;)

(Det är en video från bilderna jag la ut innan)


Av bieberfever♥ - 20 augusti 2010 23:41

Jag var dock inte uppe då, men den som la ut detta på youtube var det dock haha...

Iallafall, det står så här på info om videon:

Sean Kingston ft Justin Bieber "Pretty Boy Swag / Billionaire"
Detta är faktiskt en bit av Justin Bieber & Sean Kingston remix som de gjorde för "Pretty Boy Swag" & Justin's remix på "Billionaire". Sean Kingston & Justin Bieber kommer att släppa en Mix & Detta är bara en bit av det, den kommer snart=)
Jag fick detta från Sean Kingstons Ustream (8-19-10).

NAJS.

Av bieberfever♥ - 20 augusti 2010 16:59

Vill du ha en chans att vinna 1 av 3 signerade JB skivor?

Gå in på denna sidan & scrolla ner lite, PS: måste vara medlem! ;)


Av bieberfever♥ - 20 augusti 2010 16:53

                                                                          

Av bieberfever♥ - 20 augusti 2010 16:48

  


Många säger att Justin börjar att agera som en diva och han ignorera sina fans nyligen.


Enligt Star Magazine, sa Justin Bieber nej till att göra en autograf till 5-årige Emily Cason när han cykladel runt Georgiens Durhamtown Plantation Resort tisdagen den 10 augusti.


Emily's mamma, Ashley, hävdade att Bieber sa tillbaka till lilla Emily, "Det är min lediga dag."


Sade jag, "jag vet, men hon är bara 5 och hon älskar dig." Säger Emily's mamma, Ashley.


"Han sa:" Jag var fem en gång också! "Emily avdudar honom fotfarande, men han var så otrevlig mot henne!".


Under tiden den dagen, skrev Justin ett meddelande på sin Twitter sida som informerar att han tyckte om sin dag.  Off roading… having fun. great day”.

 

justinbieberzone

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards