justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av bieberfever♥ - 26 augusti 2010 21:39

Detta är en intervju där Justin inte får prata, så Shaq pratar för honom & svarar på frågorna åt honom!

justinbiebershrine

Av bieberfever♥ - 26 augusti 2010 16:38

Jag älskar den låten!

Jag kan sitta och lyssna på den i TIMMAR!

Vet faktiskt inte varför..

& Visste ni att den låten var till en tjej Justin träffa i Bahamas?;)

Inte för jag vet om det är HELT sant, eller så är jag bara väldigt sen med det..

& Iallfall låten Kiss And Tell har kommit till spotify nu!

Äntligen haha.

Sök bara:

Kiss And Tell Justin Bieber

Av bieberfever♥ - 26 augusti 2010 16:28

  


Justin Bieber har utlöst ett rykte att han är på jakt på Jessica Jarrell efter att de sågs hålla händer och kramade henne när hon sjöng på scen tillsammans under sin "My World" konsert i Toronto den 21 augusti. Den kanadensiska sångaren representant var dock snabb att skjuta ner spekulationerna genom att berätta att Gossip Cop att historien är "helt felaktigt."


Hollywood Life, tog först upp det romantiska ryktet vid rapportering som 16-åriga Justin "säker ser ut dejta" Jessica. Som tyder på "Somebody to Love" sångaren "kan ha en ny flickvän," platsen närmare, "Justin och hans turné kompis Jessica Jarrell var på scenen tillsammans för att sjunga en sång samtidigt som de håller händerna, kramar och även dansa med varandra. "


- DOCK tror jag inte på det för bara Justin kramar en tjej, whoops nytt rykte igen, man kan ju faktiskt synas med en tjej utan att man är tillsammans eller dejtar..

Vi får se vem den nästa personen Justin "dejtar" ;)

Av bieberfever♥ - 26 augusti 2010 16:17

    

Av bieberfever♥ - 26 augusti 2010 16:14

      

Av bieberfever♥ - 26 augusti 2010 15:39

Cougar: Kim Kardashian.


TV-stjärnan var på Lopez Ikväll talar om krati Mrs Robinson-inspirerade fotograferingen hon gjorde med Justin Bieber för tidningen Elle. Och hon erkände faktiskt att hon skulle vara tillsammans med JBiebz om "han var myndig."


Av bieberfever♥ - 26 augusti 2010 15:35

   

Enligt rapporter kommer Justin Bieber och hans kompis Jaden Smith uppträda på hans kommande konsert på Madison Square Garden är NYC den här veckan. Och ryktet säger att Jadens pappa [Will Smith] kommer att vara i publiken också!


Uppenbarligen JBiebz bundna helt med Jaden efter att de två arbetade på Justin's video "Never Say Never" tillsammans.

Av bieberfever♥ - 26 augusti 2010 15:25

Ni undrar säkert varför jag inte blogga igår..

Jo det var så här, att jag sluta ungefär vid 15.15 [jag jobbade över på en bild i skolanxd] så gick jag hem, åt lunch, sen skulle jag typ direkt till malmö för jag skulle till nrj in the park, så då hann jag inte ju..

Sen kom jag hem efter 22.00 och jag var SUPER trött..


Men nu ska jag ta igen allting, I promise.


  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards