justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under augusti 2010

Av bieberfever♥ - 19 augusti 2010 05:35

  

"Det handlar fortfarande obegripligt, eftersom förra året var jag där för första gången och ingen visste vem jag var," "Det visar verkligen att drömmar kan bli verklighet och vilka otroligt fantastika fans jag har."


Showen är på Nokia Theatre i LA den 12 september. Men det finns fortfarande inga ord om exakt vad Justin kommer att utföra..


Källan :D

Av bieberfever♥ - 18 augusti 2010 20:35

Ja som ni ser har jag inte gjort ALLS många inlägg..

Men det finns inget dock inget att skriva om heller, som är nytt iallfall.

Sen måste jag berätta att jag börja skolan idag, så det var ett undantag att jag blogga så tidigt som jag gjorde "haha", slutar efter lunch imorgon vid 12.00 ungefär, så bloggar väl efter ett tag när jag kommit hem..

Sen på fredag slutar jag efter två, så ja..

Men sen är det ju helg, men nästa vecka blir det som innan det blev sommarlov, lite inlägg då och då liksom..

Vet ju inte hur mycket läxor man har haha.. 8D


Men sen ska jag tillägga att jag håller på att skaffa jätte coola effecter till Windows Movie Maker, så de kommer bli häftiga videosar senare haha.

För de jag gjort innan, är ju inte så jätte bra, visste ju inte att det fanns så man kunde få coola effekter och så..

Men nu ska jag inte skriva mera, haha.

Vet inte om jag kommer blogga mer idag, vi får se..

  

Av bieberfever♥ - 18 augusti 2010 13:29

Haha omg!

ladda ner den 35min fulla versionen här!


Orginalet:

Av bieberfever♥ - 18 augusti 2010 13:17

   

Vita Chambers har jätte roligt med Justin Bieber's på "My World" turnén.
Hon umgås med JB, Sean Kingston och Jessica Jarrell, hon har också umgås med massor av stora kändisar på vägen också!


Hon är verkligen en lycklig tjej!
Hon har också träffat Shaquille O'Neal och musikaliska stjärnor som Drake, Akon, Jermaine Dupri och Burnham . P.S Pop trion kommer officiellt att gå med i "My World" turné i oktober.

Av bieberfever♥ - 17 augusti 2010 21:46

Kommer ni ihåg detta inlägget?

Den serien Justin rädda eller hur man ska säga?

Well, den har säsongsstart på söndag klockan 19.00 - 20.00mtv det är alltså två avsnitt!

Så om ni vill se vad justin tyckte var roligt, är det bara att kolla på det!

Ville bara berätta det hihi.

  

  

Av bieberfever♥ - 17 augusti 2010 20:55

  

Finally ready for take off good thing I have in flight entertainment. @justinbieber

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards