justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under augusti 2010

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 18:15

Behind the scenes bilder, älskar allihop! :D


    

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 18:05

Eftersom det inte händer något speciellt i biebervärlden just nu, så det finns inte så mycket att skriva om..

Som jag skrev i det förra inlägget, kommer snart en liten tävling!


JAG KÖPTE DENNA IDAG, HAR DU SETT DEN?
ÄR DET BRA?

VAD TROR DU? [:

  

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 16:34

Ska bara till netonnet, ska handla lite saker, sen blir det gissa kändisen,  vinnaren får en länkning ;)

kram!

  

strunta i texten på sidan ;)

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 16:08

Kommer ni ihåg detta inlägget om j-14 sätt att få fler fallowers på twitter? ;)


Well, nu borde det fotogalleriet öppnas, för de har ju faktiskt fått över 50.000 fallowers!

Så snart borde vi få se bilderna, kan knappt vänta!

Ska bli jätte roligt att se bilderna [:


  

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 16:00

Det var en sorts tävling och dessa två vann Meet and Greet biljetter till showen i New York.

Riktigt coolt tkr jag! :d

Source

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 15:54

I en intervju med Popstar Magazine, hade Nick Jonas bara trevliga saker att säga om Justin Bieber:


Jag tycker Justin gör ett bra jobb hittills. Jag tror att det är en viktig del i allas resa är att hitta sin egen väg och göra saker i sin egen tid. Vi var tvungna att ta oss i tid att lära oss att hantera alla som vi har behandlat i vår egen tid och i vår egen takt. Jag hoppas att alla andra artister som har en liknande väg gör likadant.

Av bieberfever♥ - 6 augusti 2010 15:48

  

ÄLSKAR BILDERNA!

BTW, såg dessa bilderna på en tjejs bdb, visste nt vilken photshoot det var, men nu vet jag! :d

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards